Αστεία Ανέκδοτα One Line

As Milton Berle είπε κάποτε, Το γέλιο είναι μια στιγμή διακοπές. Πάρτε λοιπόν μια διακοπές με αυτά τα ξεκαρδιστική one liners.
Αστεία one liners? Check out αυτά τα αστεία ένα αστεία γραμμή που είναι θαυμάσια μικρή ξεκαρδιστική αστεία. ? Όταν κλέβεις μια ιδέα από κάποιον, θα ονομάζεται λογοκλοπή. Αλλά όταν κλέψει ιδέες από τους τόνους των ανθρώπων, έχει καλέσει την έρευνα. ? Θα ήθελα να κάνουν την τελευταία αναπνοή μου με ειρήνη, ενώ εγώ κοιμάμαι, ίδιο με τον παππού μου. Και να μην σίγουρα φωνές και κραυγές, όπως τα άτομα στο αυτοκίνητό του. ? Πόλεμος ορίζει ποτέ ποιος είναι σωστός. Μας δείχνει μόνο που απέμεινε. ? Είσαι πλημμύρισε με γνώση, εάν γνωρίζετε ότι ντομάτα είναι ένα φρούτο. Είσαι πλημμύρισε με σοφία, όταν δεν το προσθέσετε στη φρουτοσαλάτα. ? A ρεπόρτερ θα σας υποδεχτεί με ένα καλό βράδυ στην έναρξη της παράστασης. Εκείνος / η θα πάει για να σας ενημερώσω για ποιο λόγο δεν είναι. ? Αν πω ότι 3 από τους 4 άνθρωποι υποφέρουν από χαλαρά κινήσεις του εντέρου. Μήπως αυτό σημαίνει ότι ένας από αυτούς που διαθέτει; ? Πώς είναι δυνατόν ότι παίρνει μόνο ένα σπίρτο για την έναρξη των δασικών πυρκαγιών, αλλά όταν θέλετε να ξεκινήσετε μια φωτιά, περνάτε από ένα ολόκληρο κουτί. ? Κάθε φορά που με ρωτούν Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, γνωστοποιεί:, γράφω πάντα το γιατρό. Τι στο καλό είναι ο φίλος μου πρόκειται να κάνει; ? Σε ένα γεμάτο ασανσέρ, το ταχύτερο πρόσωπο παίρνει υπάρχει μια διαφορετική μυρωδιά κάθε φορά. ? Τι κάνει ένας καλός διπλωμάτης; Αυτός θα σας πει να πάτε στην κόλαση που θα σας κάνει να θέλετε να πάτε για το ταξίδι. ? Αστείες Ένα Ναυτιλιακές Ανέκδοτα? Αν είστε οπαδός ενός Simpson, όπως εγώ, τότε θα ξέρετε τι prankster Bart Simpson είναι. Έχει αποδειχθεί εγγράφως πολύ αστείο μία αστεία γραμμή στο μαυροπίνακα σχολείο σε κάθε επεισόδιο. Ρίξτε μια ματιά σε αυτά τα ανόητα αστεία και να δείτε αν μπορείτε να τις ανακαλεί από τα επεισόδια. ? Δεν θα φωνάζω Είναι Νεκρός σε ονομαστική κλήση. ? Δεν θα πω Σπρίνγκφιλντ για να πάρει ακριβώς χειροκρότημα. ? Δεν είμαι γευστικότατες αυθάδης. ? Πέντε μέρες δεν είναι πολύ μεγάλη για να περιμένετε για ένα πυροβόλο όπλο. ? Είναι γελούσε μαζί μου, δεν ήταν μαζί μου. ? Δεν θα ενθαρρύνουν και άλλους να πετάξει. ? Χάμστερ δεν μπορεί να πετάξει. ? Bart Bucks δεν είναι νόμιμο χρήμα. ? Εσώρουχα πρέπει να φοριούνται στο εσωτερικό. ? Προσθήκη Αστειεύομαι δεν κάνει είναι εντάξει για να προσβάλλουν το Διευθυντή. ? Δεν είμαι άπαχο κρέας μηχανή φτύσιμο. ? Δεν έχω πληρεξουσιότητα επί πρώτη δημοτικού. ? Αέριο νεύρων δεν είναι παιχνίδι. ? Η πρώτη τροποποίηση δεν καλύπτει ρέψιμο. ? Ralph δεν θα morph αν τον squeeze αρκετά σκληρά. ? Φάρσα Bart Simpson για κλήσεις προς Moe είναι? Φάρσα ζητεί Bart είναι πραγματικά αστείο μία αστεία γραμμή όπου καλεί ταβέρνα Moe ψάχνει για κάποιον, Moe καλεί την ονομασία φωναχτά, καταλαβαίνει ότι είναι μια φάρσα κλήση, και πώς αντιδρά σε αυτό.
Moe: Γεια σας, Ταβέρνα Moe του. Γενέτειρα του Roy Rob.? Bart: Είναι Seymour εκεί; Επώνυμο Butz.? Moe: Ακριβώς ένα λεπτό. Γεια σου, υπάρχει μια Butz εδώ; A Butz Seymour; Γεια σου, όλοι, θέλω να Seymour Butz!? (Καταλαβαίνει) Μισό λεπτό ... Ακούστε, σας λίγο αφρό-το πιπίλισμα pus-κουβά! Όταν έχω τα χέρια μου σε σας, είμαι θα βγάλει μάτια σας με ένα ανοιχτήρι!
Moe: (απαντά το τηλέφωνο) Flaming Moe του.? Bart: Uh, ναι, Ψάχνω για έναν φίλο του ορυχείου. Τελευταία Jass όνομα. Όνομα Hugh.? Moe: Uh, κρατήστε επάνω, εγώ θα ελέγξει. (Κλήση) Hugh Jass! Κάποιος ελέγχει το δωμάτιο των ανδρών για Hugh Jass!? Man: Uh, είμαι Jass Hugh. (Παίρνει την κλήση) Γεια σας, αυτό είναι ο Hugh Jass.? Bart: Uh ...... γεια.? Hugh: Ποιος είναι αυτό;? Bart: Bart Simpson.? Hugh: Λοιπόν, τι μπορώ να κάνω για σένα, Bart;? Bart: Uh, κοιτάξτε, εγώ θα το επίπεδο μαζί σου, Κύριε. Αυτή είναι μια μανιβέλα κλήση αυτό το είδος απέτυχε, και θα ήθελα να διασώσει τώρα.? Hugh: Εντάξει. Καλύτερη τύχη την επόμενη φορά. ("Κολλάει" μέχρι) Τι ωραία νεαρός άνδρας.
Για περισσότερες αστεία αστεία μία γραμμή, πηγαίνετε στο:? Hilarious μηνύματα κειμένου? Αστείες Αποσπάσματα και ρήσεις? Ακόμα θέλουν περισσότερα αστεία αστεία μία γραμμή; Εδώ είναι ένα για το δρόμο: Πρόσφατα, έμαθα ότι φωνάζω τον ίδιο ακριβώς τρόπο για δύο διαφορετικές περιπτώσεις. Την πρώτη, όταν είμαι που επιδρομές από ένα μεγάλο λευκό καρχαρία, και το δεύτερο, όταν ένα φύκι αγγίζει το πόδι μου στον ωκεανό.