Αγάπη Αποσπάσματα και Ρήσεις

Όταν είναι μόνο λέξεις και λέξεις είναι όλα έχω να λάβουν καρδιά σας μακριά, εσείς καλύτερα να προσεκτικοί με Η επιλογή των λέξεων σας. Μερικές φορές ακόμη τις πιο ισχυρότερο συναισθήματα δυσκολεύονται να βρει το ιδανικό λέξεις, να καταστήσει την έννοια έρθει αληθινός. Ίσως βρείτε πολλά πολλοί γαλλικό εισαγωγικά αγάπη, αλλά τι το σημείο εάν εραστής σας δεν παίρνει την έννοια; Αγάπη είναι περίπλοκη με όλες τις αγυρτεία, Ωστόσο, σημειώνονται χαριτωμένα εισαγωγικά αγάπη, καλή εισαγωγικά αγάπη και τη σκέψη σας εισαγωγικά, ώστε να ταιριάζει στο παρόν. Εδώ είναι μερικές λαμπρή εισαγωγικά αγάπη και γνωμικά, ώστε μπορείτε να εκφράσετε αγάπη σας στην αγάπη της ζωής σας, σε τέλεια λέξεις.
Quotes Σχετικά Love
Δύο ψυχές με ενιαίο σκέψη, δυο καρδιές που κτυπούν ως μια ~ John Keats? Η πείνα για αγάπη είναι πολύ δυσκολότερο να αφαιρέσετε από το πεινάσεις για ψωμί. ~ Μητέρα Τερέζα? Βαρύτητα δεν είναι υπεύθυνη για τα άτομα που υπάγονται στην αγάπη. ~ Albert Einstein? Αγάπη είναι η μόνη sane και ικανοποιητική απάντηση στο πρόβλημα της ανθρώπινης ύπαρξης. ~ Eric Fromm? Αγάπη δεν έχει καμία επιθυμία αλλά στον εαυτό εκπληρώσει. Να λιώσει και να είναι σαν μια τρέχοντας ρυάκι που τραγουδάει τη μελωδία του στη νύχτα. Να ξυπνήσω αυγή με ένα φτερωτό καρδιά και δίνουν ευχαριστίες για άλλη ημέρα του αγαπώντας. ~ Kahlil Gibran? Όταν αγάπη δεν είναι τρέλα, δεν είναι αγάπη. ~ Pedro Calderon de la Barca? Η αγάπη είναι σαν ένα άγριο τριαντάφυλλο, όμορφο και ήρεμο, αλλά τα οποία επιθυμούν να καταρτίσουν το αίμα για την άμυνά της. ~ Μαρκ Overby? Ένας άντρας ερωτευμένη, είναι ακριβώς σαν γυναίκα, μόνο σε άρνηση ~ Rashida Khilawala? Quotes Αγάπη για Her
Στην πραγματική αγάπη θέλετε του άλλου ατόμου καλό. Σε ρομαντική αγάπη θέλετε το άλλο άτομο ~ Margaret Αντερσον? Στα όνειρα και ερωτευμένος δεν υπάρχουν αδύνατα. ~ Janos Arnay? Κάθε στιγμή της ώρας μια ευτυχισμένη εραστή αποτελεί Αξίζει μια εποχή θαμπό και κοινής ζωής. ~ Aphra Behn? Ελάτε ζωντανός μαζί μου και να αγάπη μου, και εμείς θα μερικά νέα απολαύσεις αποδειχθούν, των χρυσαφένιες αμμουδιές, και κρυστάλλινα παραλίες, με μεταξωτό γραμμές και ασημένια αγκίστρια ... ~ John Dunne? Αρέσει μουσική εν ύδατα είναι αυτοί γλυκιά φωνή για μένα. ~ Λόρδος Byron? Αγαπώ, όχι μόνο για τι είσαι, Αλλά για τι είμαι όταν είμαι μαζί σας. ~ Roy Croft? Quotes Αγάπη για Αυτόν
Τι χρειάζομαι να ζήσω έχει δοθεί μένα η γη. Γιατί πρέπει να ζήσουμε έχει δοθεί σε μένα από εσάς. ~ Ανώνυμος? Εάν γνωρίζω ποια αγάπη είναι, είναι εξαιτίας σου. ~ Herman Hesse? Αγάπη και μαγεία έχουν πολλά κοινά. Εμπλουτίζουν την ψυχή, απόλαυση την καρδιά. Και αμφότερες λαμβάνουν πρακτική. ~ Nora Roberts? Η αγάπη δεν κάνει τον κόσμο να πάει «γύρο. Η αγάπη είναι που κάνει τη βόλτα να αξίζει τον κόπο. ~ Franklin Jones P? Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για το πνεύμα ή το σώμα από μια ερωτική σχέση. It ανυψώνει οι σκέψεις και ισοπεδώνει το στομάχι. ~ Barbara Hower? Η παροχή της αγάπης είναι μια εκπαίδευση από μόνη της. ~ Eleanor Roosevelt? Κλεμμένα φιλιά are πάντα πιο γλυκό. ~ Ο Leigh Hunt, διαβάστε περισσότερα για Η αγάπη Αποσπάσματα και ρήσεις για αυτόν? Ρομαντικά αποσπάσματα για αυτόν? Love Quotes από κινηματογράφους Κοιτάξτε, σας εγγυώμαι ότι θα υπάρξουν δύσκολες στιγμές. Εγγυώμαι ότι κάποια στιγμή, μία ή δυο μας είναι gonna θέλουμε να βγούμε από αυτό πράγμα. Αλλά εγώ επίσης να εγγυώνται ότι αν δεν σας ζητήσω να είναι δικό μου, εγώ θα το μετανιώσετε για το υπόλοιπο της ζωής μου, γιατί ξέρω ότι, μέσα στην καρδιά μου, είστε η μόνη για μένα. ~ Runaway Bride? Ήταν σαν ένας άγγελος, το ξέρεις; Δεν ήξερα ποτέ ζωή μπόρεσε να είναι έτσι. Ήταν το μόνο πράγμα που τηρούνται στην ζωή μου, το μόνο πράγμα που δεν εγκαταλείπεις. Ήμουν καλός στο αγαπώντας αυτόν. ~ Η ατίθαση καρδιά? Πάρτε αγάπη, πολλαπλασιάσετε με το άπειρο και να το πάρετε στα βάθη της πάντα .. και θα εξακολουθούν να έχουν μόνο μια γεύση από το πώς αισθάνομαι για σένα. ~ Meet Joe Black? Υπάρχει ακόμα ότι ένας άντρας που έχετε να σηκωθεί και να πάει στο σχολείο για κάθε πρωί. Ο ένας με τον μυστηριώδη εμπιστοσύνη που κάθε κοπέλα ερωτεύεται. Εκείνα τα χρόνια του σχολείου δεν θα είχε τα ίδια χωρίς αυτόν. Δεν θα είχα ήταν το ίδιο χωρίς αυτόν. ~ Never Been Kissed? Είστε αυτό που ποτέ δεν ήξερα πως πάντα ήθελε. ~ Fools Rush σε? Όταν με ρωτούν τι μου άρεσε περισσότερο, εγώ θα τους πω ότι ήσουν εσύ. ~ Πόλη των αγγέλων, διαβάστε περισσότερα για, η οποία φημίζεται Κινηματογράφου αποσπάσματα για την αγάπη
Ρομαντικό μετοχής Ρήσεις? Αποσπάσματα ταινία για την αγάπη? Ελπίζω ότι με αυτά τα εισαγωγικά αγάπη και τα λόγια, θα βρείτε τις ακριβείς λέξεις και να κάνει τη στιγμή που θα περιμένατε. Καλή Τύχη!