Love πράγματα που λένε την κοπέλα σου

Κάθε άνθρωπος που έχει σε κάθε είδος μια σχέση με μια κοπέλα, σίγουρα θα εγγυηθεί για την πραγματικότητα, οι γυναίκες είναι οι πιο δύσκολες για να ευχαριστήσουν. Δεν έχει σημασία τι θα κάνεις ή πόσο προσπαθείτε, είστε αναγκασμένοι να υστερεί σε σχέση προς την τήρηση της συναισθηματικά. Αυτό συμβαίνει γιατί όταν οι γυναίκες αρχίσουν αρέσει ένας άντρας και είναι απόλυτα αφοσιωμένοι στην αγάπη και τα συναισθήματά τους για το άλλο άτομο, αρχίζουν περιμένει ο κόσμος έξω από φίλο τους. And since οι προσδοκίες είναι, όπως ποτέ δεν τελείωμα ως Pamela Αντερσεν (ξέρετε τι!), Υπάρχει πάντα θα είναι ένα ορισμένο τμήμα τους που παραμένει ανικανοποίητο. Παιδιά συνεχώς προσπαθήσω ότι αυτό το κομμάτι παραμένει όσο το δυνατόν μικρότερη. Ένας από τους τρόπους να τους αισθανόμαστε ασφαλείς και να τους κρατήσει ευτυχείς είναι με δοκιμάζοντας διάφορες «πράγματα αγαπούν να πω στον κοπέλα σου» συζητηθούν περαιτέρω. Διαβάστε περισσότερα για Χρονολόγηση Συμβουλές για τους άνδρες.
Γλυκό πράγματα να το ξεχωρίσετε φίλη σας
Παρακάτω αναφέρονται τα μερικά γλυκά μικρά πράγματα που αγαπώ να πει στη φίλη σου:? Μερικές φορές σκέφτομαι ότι σας όταν είστε μακριά και το χαμόγελο μακριά στον εαυτό μου. Οι άνθρωποι νομίζουν ότι είμαι καρύδια. ? Πέφτω στην αγάπη με σας ξανά, κάθε φορά που θα συναντήσετε. ? Θέλω να είμαι εκεί για να κρατά το χέρι σας και την ασπίδα σας από τυχόν προβλήματα που συναντάς στο δρόμο σου. Αγαπώ τον τρόπο που μ 'αγαπάς. ? Δεν μπορώ να πάρω αρκετά από αγκαλιές και τα φιλιά σου. ? Δεν έχω πάει ποτέ αγαπήσει όπως αυτό πριν. ? Το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι Το πρωί είσαι εσύ και το βράδυ είστε η τελευταία σκέψη στο μυαλό μου. ? Το σχήμα των χειλιών σας κάνει απλά να θέλω να pucker και να φιλάς. ? Κάνεις ωραία ρούχα σας φαίνονται ακόμη καλύτερες. ? Είστε η κρέμα μαστίγιο on παγωτό μου. Θέλω να σε σκοτώσω. ? Είσαι τόσο γλυκός, είμαι θα είναι διαβητικός. ? Είμαι βέβαιος υπάρχουν εκατομμύρια κοριτσιών που κραυγή σε μαξιλάρι τους κάθε βράδυ, επιθυμεί είχαν εξίσου όμορφη είστε. ? Μπορείτε να μου γέλιο όλη την ώρα! ? Εμένα Marry και με καταστήστε ο πιο τυχερός άνθρωπος στον κόσμο! ; Περισσότερα στις: · γλυκά κρίσεις έναντι έναν κοριτσιών, γλυκά πράγματα να πω Girlfriend σας · Cute Αξιοθέατα Πείτε φίλη σας
Απαριθμούνται κατωτέρω είναι μερικά χαριτωμένο μικρό πράγματα αγάπη να πω στον φίλη σας:? Δεν μπορώ εκφράσω αγάπη μου για αγάπη σου εντελώς. ? Σκέφτομαι όμορφες κάθε βιώνει κανείς τη στιγμή σου Αναπνέω! ? Θαυμάζω το έξυπνο τρόπο εργασίας σας μέσα από τα προβλήματά σας. ; Θα δούμε ωραίο δεν έχει σημασία τι ρούχα που φορούσε. ; Οι λέξεις με αποτυγχάνουν όταν προσπαθώ να εξηγήσω τα συναισθήματά μου για σένα. Δεν υπάρχουν λόγια αρκετά καλό. ? Σου φιλιά είναι σαν μέλι. ? Είσαι όμορφη σαν ένα πεδίο νάρκισσους και τουλίπες. ? Σ 'αγαπώ η καρδιά και η ψυχή μου. ; Μπορείτε να κάνετε τις ημέρες μου όμορφη και νύχτες θαυμάσια · δεν μπορούν να ευγνώμων αρκετό για το χρονικό διάστημα που ήταν μαζί. ? Το άρωμα του κολόνια σας είναι σαν να είναι το έστειλε από τον ουρανό. ; Λάμπετε τόσο φωτεινό που θα κάνετε τον ήλιο πάει πίσω από τα νέφη να κρύψει. ? Έχω περιμένω όλους ζωή μου. · Θα μπορούσαμε να δούμε στα μάτια σας και να χαθείτε για ώρες. ? Απλά ακούω τη φωνή σου στο τέλος της ημέρας κάνει ζωή άξια, παρόλες τους αγώνες. ? Νιώθω σαν να ονειρεύομαι όταν είμαι μαζί σου. ? Είμαι καλύτερος άνθρωπος μαζί σας στη ζωή μου, μου κάνετε αγωνιστούν για περισσότερα. ? Σας αγαπώ περισσότερο από όλους τους αγώνες μου βίντεο μαζί. ? Περισσότερα σχετικά με:? Αστεία πράγματα που λένε σε ένα κορίτσι? Ψύχεται πράγματα που λένε σε ένα κορίτσι? Νίκαια ρομαντικά πράγματα να το ξεχωρίσετε φίλη σας
Απαριθμούνται κατωτέρω είναι μερικά ωραία ρομαντική πράγματα αγάπη να πω στον κοπέλα σου:? Είσαι τόσο νόστιμο, θα μπορούσα σε φάω. ? Εσωτερική ομορφιά σας κάνει πρόσωπό σας λάμψη
Ο κόσμος μου είναι άδειο χωρίς εσάς. ? Φοράς το πιο cool παπούτσια, πού να τα βρω; · Είστε τηρούν πνεύματα μου τόσο υψηλό. ? Δεν νομίζω ότι μπορώ να πάρω ποτέ αρκετά από εσάς. ? Μπορείτε να νιώθω όπως ο πιο τυχερός άνθρωπος στον κόσμο. ? Ορισμένα κορίτσια κάνουν τις καρδιές παιδιά πηγαίνουν όλα μια πτερυγισμός, εσείς κάνει την καρδιά μου πάει εντελώς εκτός ελέγχου! ? Θεός πιθανώς σας έκανε ημέρα Κυριακή? Όλοι εσείς καμπύλες βρίσκονται στην ακριβώς σωστές θέσεις. ? Never Θέλω να πάψω μένα. ? Ξέρεις τόσο καλά, μέσα και έξω. ? Όταν είστε μακριά, σκέφτομαι. ? Αγαπώ τον τρόπο περπατάτε, μιλάμε και γελάμε. ? Υπόσχομαι να αγαπούν και να αγαπάμε για πάντα? Θα ήθελα να ξυπνήσω δίπλα σε σας πάντα. ? Χαμόγελό σας σας κάνει την καρδιά μου κτυπά skip. ? Διακοσμείτε το ολόκληρος ο κόσμος δεν είναι μόνο γωνιά μου από αυτό. ? Read more on συμπαθητικά πράγματα να πω στην φίλη και ρομαντισμό σας.
Πρέπει να καταλάβετε ότι τα πράγματα που αγαπούν να πω στον κατάλογο κοπέλα σου δεν είναι εξαντλητικός και μπορείτε πάντα να καταλήξουμε σε κάτι έξυπνο και πρωτότυπο (ανάλογα την περίπτωση) να πει. Try λέγοντας αυτά τα πράγματα σε ένα ρομαντικό τρόπο και το πιο σημαντικό, τηρήσετε τον λόγο σας. Θυμηθείτε, είναι ευκολότερο ψέματα ένας αστυνομικός και δραπετεύουν, από παίρνοντας μακριά μετά ψέματα σου φιλενάδα!