Συλλυπητήρια Quotes

Οι λέξεις είναι φτωχές παπλώματα, έτσι είπε ο Σαίξπηρ. Παρόλα αυτά, τα λόγια είναι όλοι που έχουμε όταν κάποιος, αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, της οποίας χαμόγελο και το πρόσωπο ήμασταν συνήθη προς, μας αφήνει σε απόλυτη απόγνωση στο κτύπημα ενός τραγικού συμβάντος. Δεν ανθρώπινη δύναμη, όμως, αρκετά ισχυρό για να αποτρέψει θανάτου και πεθαίνουν. Δυστυχώς, Η αποδοχή του γεγονότος ότι αγαπημένος μας δεν είναι μαζί μας στη φυσική μορφή, είναι η μόνη επιλογή που απομένει για εμάς, ο θνητός όντα. Επειδή ο θάνατος είναι ένα φυσικό τέλος ή μάλλον μια νέα αρχή της ζωής, που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσευχόμαστε για την ψυχή αναχώρησε. Διατήρηση θησαυροί της μνήμες του προσώπου που έφυγε από κοντά μας για πάντα, συχνά μας βοηθά να περάσουν λίγο χρόνο με τον άνθρωπο, αν και ότι η μνήμη είναι περιορισμένη στον παρόδους της μνήμης.
Συλλυπητήρια λόγια να μας βοηθήσει να εκφράσω τη βαθύτατη αγάπη και την ευγνωμοσύνη μας για το πρόσωπο που έχει αναχωρήσει από μας ζωή. Μας δίνουν δύναμη και σοφία να αποδεχθεί το αναπόφευκτο. Τη συμπάθεια αποσπάσματα που αναφέρονται στο παρόν άρθρο έχουν συγκεντρωθεί από διάφορες πηγές και είναι μια αντανάκλαση της αγάπης που έχουμε για ένα αγαπητό μας, που δεν είναι πλέον σε αυτόν τον κόσμο.
Συλλυπητήρια για την απώλεια Αποσπάσματα από την Αγία Γραφή? Γραφή αναφέρει αποτελούν πηγή της σοφίας και της δύναμης σε καιρούς πένθος και πόνο. Εδώ είναι μερικοί στίχοι για τη μνήμη των αγαπημένων τους.
Ο Κύριος είναι πέτρα μου και το φρούριο μου, και ελευθερωτής μου · Ο Θεός μου, τη δύναμή μου, στο οποίο έχω λάβει καταφυγής ·; ασπίδα μου και το κέρας της σωτηρίας μου, και υψηλός πύργος μου. ~ Ψαλμός 18:02
Ο Λόρδος είναι ο ποιμένας μου? Δεν θα ήθελα. Ο maketh μου να ξαπλώσει στα πράσινα λιβάδια? Μου leadeth δίπλα στα ήρεμα νερά. Αυτός restoreth ψυχή μου? Μου leadeth στα μονοπάτια της δικαιοσύνης για τη χάρη το όνομα του. Yea, αν και περπατώ μέσω της κοιλάδας της σκιάς του θανάτου, θα είμαι ο φόβος δεν κακό: για την τέχνη εσύ μαζί μου ...~ Ψαλμός 23
Κι έχει μου είπε, · χάρη μου είναι αρκετό για σας, για την εξουσία τελειοποιηθεί αδυναμία, πιο πρόθυμα, λοιπόν, μάλλον θα καυχηθούν για τις αδυναμίες μου, · ώστε η δύναμη του Χριστού να κατοικήσει σε μένα. ~ 2 Κορινθίους 12:09
Και αυτή είναι η θέληση του που με έστειλε, ότι θα χάσει κανένας από όλα όσα μου έδωσε, αλλά και την αύξηση τους κατά την έσχατη ημέρα. Για την θέληση του Πατέρα μου είναι ότι ο καθένας που βλέπει τον Υιό και πιστεύει σ 'αυτόν πρέπει να έχει αιώνια ζωή, και εγώ θα τον αναστήσω κατά την τελευταία ημέρα. ~ Ιωάννου 6:39-40
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για, Στίχοι Βίβλων για τον θάνατο και ύμνους για τις κηδείες.
Συλλυπητήρια Αποσπάσματα για την απώλεια ενός παιδιού? Απώλεια ενός παιδιού είναι ένα από τα τραγικά συμβάντα που φέρνει μαζί του τη θλίψη και τον πόνο που συχνά υπερβαίνει εξηγήσεις. Εδώ είναι μερικά αποσπάσματα συμπάθεια και τα λόγια της συλλυπητήρια για την απώλεια ενός παιδιού.
Ye έχουν χάσει ένα παιδί - μπα, αυτή δεν χάνεται σε σας, ο οποίος βρίσκεται σε Χριστό, ότι δεν έχει αποσταλεί μακριά, αλλά μόνο που στάλθηκαν πριν, σαν εις ένα αστέρι, το οποίο πηγαίνει από μπροστά μας, δεν doth πεθαίνουν και εξαφανίζονται , αλλά shineth σε άλλο ημισφαίριο. ~ Samuel Rutherford
Για θάνατο δεν είναι παρά μια στροφή από μας μεταφέρθηκαν από του χρόνου στην αιωνιότητα. ~ William Penn
Ο θάνατος ενός μωρού είναι σαν μια πέτρα ρίχνει στην ησυχία ενός ήσυχου πισίνα? Τους ομόκεντρους κυματισμούς του έξω σαρώσει απελπισίας προς όλες τις κατευθύνσεις, που επηρεάζει πολλά, πολλά άτομα.~ De Frain
Υπάρχει μια ιερότητα στα δάκρυα.? Αυτά δεν είναι το σημάδι του αδυναμία,? Αλλά της δύναμης.? Μιλούν περισσότερο εύγλωττα? Από 10.000 γλώσσες.Βρίσκονται οι αγγελιοφόροι · από συντριπτική θλίψη, · από βαθιά συντριβή, και απαράμιλλης αγάπης. - Washington Irving
Είναι το θέλημα του Θεού και της Φύσης ότι οι εν λόγω θνητά σώματα να προβλεφθούν κατά μέρος, όταν η ψυχή πρόκειται να τεθεί σε πραγματική ζωή? "Tis μάλλον μια κατάσταση έμβρυο, ένα παρασκεύασμα για τη ζωή? Ένας άνθρωπος δεν είναι εντελώς γεννηθεί έως ότου να είναι νεκρός: Γιατί τότε θα πρέπει να έχουμε θρηνήσει ότι ένα νέο παιδί γεννιέται μεταξύ οι Αθάνατοι? ~ Franklin Benjamin.
Διαβάστε περισσότερα για την Αγία Γραφή στίχους για τα παιδιά και τα αποσπάσματα πένθος.
Συλλυπητήρια Αποσπάσματα για την απώλεια του πατέρα; Η ενασχόληση με τον θάνατο ενός αγαπημένου προσώπου ευνόητα απογοητευτικό και έχασε τους γονείς μπορούν να είναι πιο σπάσιμο της καρδιάς. Εδώ είναι μερικά αποσπάσματα συμπάθεια για την απώλεια του πατέρα.
Κάθε άντρας μπορεί να είναι ένας πατέρας, αλλά χρειάζεται κάποιον ειδικό να είναι ο μπαμπάς.~ Anne Geddes
Ένας πατέρας είναι περισσότερο από ένα εκατό διδασκάλου. - George Herbert
Όποιος διδάσκεται να ζήσουν επάνω λίγο περισσότερο για να χρωστάει σοφία πατέρα του από ό, τι αυτός που έχει πάρα πολλά να τον κάνει να φροντίδα πατέρα του. -William Penn
Είδα ένα μικρό άνθρωπο με παχιά κάλοι για τα δύο χέρια την εργασία δεκαπέντε και δεκαέξι ωρών την ημέρα. Τον είδα μια φορά κυριολεκτικά αιμορραγία από οι πυθμένες των ποδιών του, ένας άνθρωπος που ήρθε εδώ αμόρφωτοι, μόνος, ανίκανα να μιλήσουν τη γλώσσα, που μου δίδαξε όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για την πίστη και σκληρή δουλειά από την απλή ευγλωττία του παράδειγμά του. -Mario Cuomo
Αυτοί που αγαπάμε δεν πηγαίνουν μακριά, Περπατούν δίπλα μας κάθε μέρα. Unseen, ανήκουστο, αλλά πάντα κοντά, ακόμα αγάπησε, ακόμη αναπάντητες και πολύ αγαπητός. ...Σας ευχόμαστε ελπίδα εν μέσω της θλίψης, Άνεση στη μέση του πόνου. - Ανώνυμος
Διαβάστε περισσότερα για την, στίχους συμπάθεια για το θάνατο και μνημόσυνο λόγια του θανάτου.
Συλλυπητήρια Αποσπάσματα για ένα φίλο? Ακολουθούν μερικά αποσπάσματα συμπάθεια για την απώλεια ενός φίλου.
Για την πολύτιμη τους φίλους κρύφτηκε σε αχρονολόγητος night θανάτου .. - Ουίλλιαμ Σαίξπηρ
Όταν είστε θλιβερά επανεξετάσουμε στην καρδιά σας, και θα δεις ότι σε αλήθεια είστε κλαίγοντας για αυτό οποίο έχει απόλαυση σας. ~ Kahlil Gibran
Γνωρίζω με βεβαιότητα ότι χάνουμε ποτέ τους ανθρώπους που αγαπάμε, ακόμα και στο θάνατο. Συνεχίζουν να συμμετέχουν σε κάθε πράξη, σκέψη και απόφαση που παίρνουμε. αγάπη τους αφήνει ανεξίτηλο αποτύπωμα στη μνήμη μας. Βρίσκουμε άνεση να γνωρίζουν ότι οι ζωές μας έχουν εμπλουτιστεί, έχοντας μοιραστεί την αγάπη τους .- Leo Buscaglia
Με τι μια βαθιά devotedness της θλίψης, εγώ έκλαψε σου απουσίας - o'er και o'er πάλι, Thinking από σένα, εξακολουθεί να σου, μέχρι το σκέφτηκε μεγάλωσε ο πόνος, Και μνήμη, σαν μια σταγόνα που, νύχτα και μέρα, · Falls κρύο και αδιάκοπη, φορούσε την καρδιά μου μακριά!~ Thomas Moore
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για:? Τι να πει σε μια Συλλυπητήρια κάρτα? Τι να πει όταν κάποιος πεθαίνει? Συλλυπητηρίων Παραδείγματα Επιστολή? Αποσπάσματα για μνήμες? Αυτές ήταν μερικές από τις αποσπάσματα συμπάθειας που μπορούν να μας βοηθήσουν σε στιγμές θλίψης. Σε περιόδους της θλίψης, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να εμπιστεύεστε τον Παντοδύναμο και προσεύχομαι σ 'αυτόν να μας χαρίσει την ηρεμία να δεχτεί τα πράγματα που δεν μπορούμε να αλλάξουμε? Το θάρρος να αλλάξουμε τα πράγματα που μπορούμε να? Και τη σοφία να γνωρίζουν τη διαφορά.