Catholic Αναγνώσεις Κηδεία

Θρηνεί τον θάνατο ενός αγαπημένου προσώπου είναι η πιο δύσκολη στιγμή στη ζωή ενός ατόμου. Ωστόσο, με τη στήριξη και παρηγοριά των φίλων και μελών της κοινότητας, η οικογένεια μπορεί να αντιμετωπίσει τραγική απώλεια τους. Η κηδεία για την τελευταία ευκαιρία για να αποχαιρετήσει την ψυχή των κεκοιμημένων και προσφέρουν τις προσευχές για / τελικό ταξίδι του. Μια κηδεία υπηρεσία περιλαμβάνει την ανάγνωση της έμπνευσης τα λόγια της σοφίας από την Αγία Γραφή, ο ιερέας. Μία υπηρεσία κηδείας Catholic αποτελείται από τρεις αναγνώσεις, κάθε μία από την Παλαιά Διαθήκη, η νέα διαθήκη και τα Ευαγγέλια του Καινής Διαθήκης. Δεδομένου παρακάτω είναι μερικά κοινά Catholic αναγνώσεις κηδεία. Περισσότερα για τον καθολικισμό και τον Χριστιανισμό.
Catholic κηδείας Αναγνώσεις: Παλαιά Διαθήκη? Λαμβάνοντας υπόψη είναι κατωτέρω από τους στίχους από την Παλαιά Διαθήκη που πρόκειται να διαβάσουν κατά την πρώτη ανάγνωση.
Εκκλησιαστής 3:1-1 ...Ένας χρόνος να γεννηθεί, ένας χρόνος να πεθάνει ...
Άσμα Ασμάτων 2:8-14 ...Arise αγαπημένη μου, όμορφο μου, και ελάτε! ...
1:13-15 Σοφία, 2:23 F ...Ο Θεός δεν έκανε τον θάνατο και δεν θα χαίρεται ...
Σοφία 3:1-9 ...Οι ψυχές των ακριβώς βρίσκονται στην χέρι του Θεού ...
Σοφία 4:7-15 ...Ο δίκαιος άνθρωπος, κι αν πεθάνει πρόωρα, ανέρχεται στο υπόλοιπο ...
Σειράχ 1:1-10 ...Όλης της σοφίας προέρχεται από τον Κύριο ...
Σειράχ 2:1-11 ... σε χρυσό φωτιά ελέγχεται ... παθιασμένος είναι ο Κύριος ...
Isaiah 26:7-19 ... τους νεκρούς σας θα ζήσει, τα πτώματα τους θα αυξηθούν ...
Ησαΐας 40:1-11 Comfort ... στους ανθρώπους μου ...
Isaiah 40:25-31 ...Αν νεαροί κλιμακώσουν και να πέσει να ... θα πετάξει στα ύψη ...
Ιερεμίας 17:5-10 ...Εγώ, ο Κύριος, μόνο εξερευνήσει το μυαλό και τη δοκιμή των καρδιά ...
Lamentations 3:17-26 ...μερίδα μου είναι ο Κύριος, λέει η ψυχή μου ...
Ο Ιεζεκιήλ 37:12-14 O λαός μου, θα ανοίξω τους τάφους σας και να σηκώνεστε ...
Δανιήλ 12:1-3 ... ο σοφός θα λάμπει ...
Μιχαίας 7:7-9 ... αν και κάθομαι στα σκοτεινά, ο Κύριος μου φως ...
Σοφονίας 3:14-18 ...Φωνάξτε για χαρά ... ο Κύριος αφαίρεσε την απόφαση ...
Μαλαχίας 3:13-20 ...Και ένα βιβλιάριο γράφτηκε πριν αυτόν ...
2 Maccabees 12:43-46 ... έκανε εξιλέωση για τους νεκρούς ...
Catholic Κηδεία Αναγνώσεις: Νέα Διαθήκη? Λαμβάνοντας υπόψη είναι κατωτέρω από τους στίχους της Καινής Διαθήκης που θα διαβάσετε κατά τη δεύτερη ανάγνωση.
Ρωμαίους 5:1-5 ...Ξέρουμε ότι θλίψη κάνει για αντοχή ...
Ρωμαίους 8:1-11 ... χα ... θα φέρει θνητά σώματα σας στη ζωή ...
Ρωμαίοι 10:8-13 Κανείς δεν που πιστεύει σε αυτόν θα ντροπιαστεί ...
μωρία 1 Κορινθίους 1:22-25 Θεού είναι σοφότερο από τους άνδρες, ... αδυναμία, πιο ισχυρό
1 Κορίνθιοι 15:12-20 ... αν ο Χριστός δεν προβλήθηκε, η πίστη σας είναι άχρηστη ...
2 Κορινθίους 4:6-10 ... αυτό το θησαυρό που διαθέτουμε σε πήλινο σκαφών ...
2 Κορινθίους 5:14-17 ...Το παλιό σκοπό έχει περάσει μακριά? Τώρα όλα είναι καινούργια!
Εδάφια Εφεσίους 1:3-10 ... αυτός προορισμένος μας ομοίως ... to να γιους του ...
Εφεσίους 2:4-10 ...Με αυτό υπέρ ήσουν σωθεί ... δεν είναι δικά σας κάνοντας
Φιλιππησίους 3:8-14 ...Τρέχω προς το βραβείο στον οποίο Θεός μένα κλήσεις ...
Κολοσσαείς 3:1-4 ...Τελικά, έχουν πεθάνει! ζωή σας είναι κρυμμένη τώρα ...
1 Θεσσαλονικείς 5:1-11 ...Ανήκουμε ούτε στο σκοτάδι ούτε γιά το βράδυ ...
2 Τιμόθεο 4:6-18 ... Έχω αγωνιστεί τον καλόν αγώνα, έχω τελειώσει τον αγώνα ..
Τίτος 2:11-14 ... αυτός που θυσιάστηκε για μας, για να μας εξαγοράσει ...
Εβραίους 4:12-16 ...Τίποτα δεν είναι ορατή από αυτόν? ... Ας κρατήσει γρήγορα ...
Εβραίους 12:18-24 ... έχετε σχεδιάσει κοντά ... την ουράνια Ιερουσαλήμ ...
James 5:7-10 Κάνε υπομονή, ... μέχρι την έλευση του Κυρίου ...
1 Πέτρου 1:3-9 ... ίσως ένα χρόνο πρέπει να υποφέρουν ... πίστης ... φωτιά προσπάθησαν χρυσό
Αποκάλυψη 22:12 ff ...Εγώ είμαι η Άλφα και το Ωμέγα ... ε, ο Ιησούς Κύριος ...
Catholic Κηδεία Αναγνώσεις: Ευαγγέλια της Καινής Διαθήκης? Λαμβάνοντας υπόψη είναι κατωτέρω από τους στίχους από τα Ευαγγέλια της Καινής Διαθήκης που πρέπει να διαβάζεται κατά τη διάρκεια της τρίτης ανάγνωσης. Οι στίχοι κατά την τρίτη ανάγνωση, ως επί το πλείστον έχει επιλεγεί από τον ιερέα, ωστόσο, ενδέχεται να προτείνει προτιμήσεις σας.
Ματθαίος 5:01-12α Οι Οκτώ Μακαρισμούς
Matthew 11:25-30 έρχονται σε μένα. . . και εγώ θα σας αναπαύσω.
Matthew 18:19-20 Διότι όπου είναι δύο ή τρεις μαζεύονται μαζί στο όνομά μου
Mark 13:33-37 ... δεν γνωρίζετε, όταν η καθορισμένη ώρα θα έρθει.
Mark 15:33-16:06 Ιησούς έδωσε μια δυνατή κραυγή και ενεφύσησεν του τελευταίου
Λουκάς 12:35-40 Να είστε προετοιμασμένοι, επί μια ώρα που δεν το περιμένετε, ...
Luke 20:34-38 Δεν μπορούν πλέον πεθάνει, γιατί είναι σαν άγγελοι
Λουκάς 23:33-43 σήμερα θα είσαι μαζί μου στον παράδεισο.
Ιωάννης 5:24-29 Όποιος ακούει το λόγο μου και πιστεύει έχει περάσει από ...
Ιωάννης 6:37-40 Όλοι όσοι πιστεύουν στον Υιό θα έχει αιώνια ζωή ...
Ιωάννη 11:17-27 Εγώ είμαι η ανάσταση και η ζωή.
Ιωάννη 12:23-28 Αν του σιταριού πέφτει στο έδαφος και πεθαίνει ...
John 17:24-26 Πατέρα, θέλω αυτά που μου δώσατε να είναι μαζί μου ...
Ιωάννης 19:17-30 Ο Ιησούς έσκυψε το κεφάλι του και εγκατέλειψε το ηθικό.
Διαβάστε περισσότερα για? Κηδεία Ποιήματα? Συλλυπητήρια Ρήσεις? Οι ανωτέρω στίχοι μπορούν να διαβαστούν κατά τη διάρκεια της κηδείας, καθώς και κατά τη διάρκεια του κηρύγματος που συχνά διεξάγονται σε ανάμνηση των νεκρών, το βράδυ πριν από την κηδεία. Ο κύριος στόχος της Καθολικής αναγνώσεις κηδείας είναι να μεταδώσει αντοχή και σοφία στην οικογένεια και τους φίλους του εκλιπόντος.