Sweet Pick Up Lines

Συναντάς μια όμορφη κοπέλα σε ένα καφενείο, είσαι τόσο εντυπωσιασμένος από την ομορφιά της που με κάποιο τρόπο θέλετε να ξεκινήσετε μια συζήτηση της και θέλουν να ξέρουν τα πάντα γι 'αυτήν. Αλλά εσείς δεν ξέρετε πώς να το κάνουμε! Λοιπόν, σε τέτοιες περιόδους, σηκώστε γραμμές μπορούν να αποδειχθούν χρήσιμες. Σήκωσε γραμμές είναι απλές προτάσεις από την οποία μπορείτε να εντυπωσιάσετε ένα πρόσωπο με αστεία, ρομαντική φράσεις. Σήκωσε γραμμές είναι πάντα καλές ορεκτικά συζήτηση με τα κορίτσια και παιδιά. Μπορείτε πάντα να χρησιμοποιήσετε χαριτωμένο pick up γραμμές, όταν θέλετε να ζητήσετε κάποιον ή απλά να κάνει φιλία με κάποιον. Αλλά πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, ενώ τους χρήση, αλλιώς μπορείτε να καταλήξετε επιδεινώνει την κατάσταση. Υπάρχουν λίγα pick up γραμμές που λειτουργούν μεγάλο, ενώ κάποιοι δεν μπορούν. Έτσι, αν και ανυπομονούμε να εντυπωσιάσει κάποιον, τότε εδώ είναι μερικές γλυκές pick up γραμμές για σας.
Γλυκό Pick Up Γραμμών να πει σε ένα κορίτσι
Είχα μια πραγματικά φοβερή ημέρα και κάνει πάντα εγώ αισθάνομαι καλύτερα να δείτε ένα όμορφο χαμόγελο κορίτσι. Έτσι, θα σας χαμόγελο για μένα;
Είναι ο πατέρας your κλέφτη or κάτι; Επειδή κάποιος έκλεψε τα αστέρια και να τους φέρει στα μάτια σας!
Νομίζω ότι θα πρέπει να δώσει μια κλήση στον ουρανό, επειδή έχουν χάσει το ένα αγγέλους τους.
Γεια σου. Πρέπει να είστε μια σκούπα, η αιτία εσείς σάρωσε μου μόνο από τα πόδια μου!
Πιστεύεις στην αγάπη πρώτη ματιά, ή θα έπρεπε εγώ με τα πόδια παρελθόν σας και πάλι;
Μπορώ να λάβω την εικόνα σας; Θέλω μόνο να αποδείξει σε όλους τους φίλους μου ότι οι άγγελοι πραγματικά υπάρχουν!
Είμαι νεκρός, Angel; Αιτία αυτής πρέπει να είναι παράδεισος!
Έχασα τον αριθμό του τηλεφώνου μου. Θα μπορούσε να δανειστώ δική σας;
Έχετε κάνει με τόσο νευρικός που έχω ξεχάσει εντελώς τυπική επιλογή μου-up γραμμής.
Guy - «Θα με βοηθήσει μελέτη;" Girl - «Σίγουρα. Τι έχετε να μελετήσει; Τα πάντα για σένα - Guy!
Είσαι μία οδοντοστοιχία; Επειδή δεν μπορώ να χαμόγελο χωρίς σας.
Πως ήταν ο ουρανός, όταν το αριστερό;
Το μόνο πράγμα που τα μάτια σας δεν μου έχουν πει είναι το όνομά σου.
Τι ώρα θα πρέπει να είναι πίσω στον ουρανό;
Γλυκό Pick Up Lines να πει σε μια Guy
Ήσασταν in προσκόπους; Επειδή Είστε σίγουροι ότι έχουν συνδέσει την καρδιά μου σε έναν κόμβο.
Με συγχωρείτε, αλλά νομίζω ότι έπεσε κάτι, το σαγόνι μου!
Ήταν ο πατέρας σου απο αλο; Επειδή δεν υπάρχει τίποτα σαν you αλλού στη γης!
Έχετε την άδεια ενός οδηγού; Επειδή είστε τρελάνει.
Είσαι που σχετίζονται με τον Mike Tyson; Γιατί εσείς με νοκ άουτ.
Η αγάπη μου για σένα είναι όπως διάρροια, εγώ απλά δεν μπορεί να κρατήσει in.
Μην είσαι τόσο κρίσιμος ... Δεν ήμουν!
Δεν χρειάζεται τα κλειδιά του αυτοκινήτου να οδηγείτε τρελλό.
Μακάρι να ήταν απαραίτητη τετράγωνο και ήσασταν τετράγωνο συνημίτονο, γιατί μαζί μπορούμε μπορούσε να είναι ένας.
Μπορώ να διαβάζω τις παλάμες. Το OH λέει σας πρόκειται να με καλέσει σύντομα!
Ξοδεύετε πολύ χρόνο στα όνειρά μου, θα χρεώνουν ενοίκιο!
Γλυκό Ρομαντικό Pick Up Lines
You να εργαστούμε για την FBI - υπέροχη, όμορφη και ενδιαφέρουσα.
Που βάζουν τα αστέρια στα μάτια σου;
Νομίζω ότι έχετε κάτι στο μάτι σας. Ωχ, αυτό είναι ακριβώς μια λάμψη.
Θα πρέπει να είναι σε λάθος σημείο - Η Δεσποινίς Universe διαγωνισμός είναι εκεί.
Hey εσείς γνωρίζετε το γιατρό μου λέει ότι είμαι φοβάται τη δέσμευση. Θέλεις να αποδείξει τον λάθος;
Ήθελα απλώς να δείξτε αυτό τριαντάφυλλο πόσο απίστευτα όμορφη είσαι.
Πες μου κάτι, το κορίτσι. Μήπως Πονάει όταν μειώθηκε από τον ουρανό;
Πρέπει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα μάτια μου, δεν μπορώ να τα λάβει από σας.
Διαβάστε περισσότερα για:? Pick Up Lines για τα κορίτσια? Pick Up Lines για άντρες? Ρομαντικό Pick Up Lines? Αυτές ήταν κάποιο γλυκό πάρει τις γραμμές που παιδιά και τα κορίτσια μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να εντυπωσιάσουν το αντίθετο φύλο. Θυμηθείτε, η κατάσταση και ο τρόπος που παραδώσει το pick up γραμμής αποφασίζει την αντίδραση. Έτσι, χρησιμοποιηθούν και την ανάκαμψη της γραμμής που θα ταιριάζουν με το σενάριο και να κάνει τη δουλειά σας εύκολη. Όλα τα καλύτερα!