Παρόλο που πολλές διάφορα μέσα επικοινωνίας όπως το e-mail και άμεσων μηνυμάτων συνομιλία ή χρησιμοποιούνται σε ευρεία κλίμακα σήμερα, το τηλέφωνο εξακολουθεί να είναι ένα μέρος του προσωπικού καθώς και επιχειρηματικής ζωής ενός ατόμου. Μια τηλεφωνική συνδιάλεξη είναι τόσο σημαντική όσο η πραγματική πρόσωπο με πρόσωπο συζήτηση και, επομένως, κάποιος πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί κατά αποφάσεων, καθώς και την απάντηση κλήσεων σε τηλέφωνο. Υπάρχουν μερικοί βασικοί κανόνες ή απλώς να κάνουν και dont, γνωστή ως εθιμοτυπία τηλέφωνο? ότι κάποιος πρέπει να θυμηθεί κατά την τηλεφωνική συνδιάλεξη.
Τηλέφωνο Συμβουλές εθιμοτυπία
Οι ακόλουθες είναι μερικές γενικές συμβουλές που πρέπει κανείς να θυμηθεί, δεδομένου ότι αποτελούν μέρος του επιχειρηματικού κόσμου καθώς και προσωπικές ετικέτες τηλέφωνο. ? Θεωρείται να χαιρετήσει το πρόσωπο, ενώ πραγματοποιεί ή λαμβάνει κλήση? Η απλούστερη μορφή χαιρετισμού είναι «γεια σου». Δεν είναι σκόπιμο να απαντήσει σε κλήσεις με «ναι» όσο φαίνεται αγενής. · Σύμφωνα με τις προσωπικές ετικέτες τηλέφωνο, είναι υποχρεωτικό για την αναγνώρισή σας κάνοντας μια κλήση. Να μην παίξει ποτέ τα παιχνίδια του «Μάντεψε ποιος» σχετικά με ένα τηλέφωνο με μια πολυσύχναστη φίλο. ? Πριν δώσω την κλήση σε κάποιον, να ζητήσει την άδεια του ακροατή πριν από την υλοποίησή του σε αναμονή και να τον ευχαριστήσω για αυτό. (Μην κρατήσετε ένα πρόσωπο «σε αναμονή» για περισσότερο από ένα λεπτό). · Εάν είστε ο επισκέπτης, έχει λίγη υπομονή, όταν κάποιος σας βάζει «σε αναμονή» καθώς δεν είναι πάντοτε δυνατό να βρεθεί η απαιτούμενη πρόσωπο επί τόπου. ? Είναι απαραίτητο να μιλήσουμε με σαφήνεια και ακρίβεια με τις κατάλληλες παύσεις. ? Επίσης, βεβαιωθείτε έγκαιρη αντιμετώπιση ως «ναι» και «εντάξει». ? Είναι υποχρεωτικό να καλέσετε κάποιον πίσω εάν έχετε υποσχεθεί. ? Δεν είναι σκόπιμο να καλέσετε ένα άτομο πριν από 08 π.μ. και μετά από 21 μ.μ.. ? Αν είστε στο σημείο παραλαβής των προσκλήσεων, δεν "κολλάει" μέχρι τον καλούντα το κάνει. ? Καλό θα είναι να ευχαριστήσω ένα πρόσωπο, ενώ τελειώνει η κλήση. Μπορείτε ακόμη και να πείτε ότι εκτίμησα μιλάμε γι 'αυτόν. ? Τέλος, θεωρείται καλούς τρόπους να επιστρέψουν τηλεφωνικές κλήσεις και φωνητικά μηνύματα μέσα σε 24 ώρες. ? Εθιμοτυπία Τηλέφωνο Επιχειρήσεων
Στον κόσμο των επιχειρήσεων, τηλεφωνικές συνομιλίες πραγματοποιούνται πριν από την πραγματική συνάντηση, αλλά και αποτελούν σημαντικό μέρος πολλών επιχειρηματικών συναλλαγών και κατά συνέπεια, είναι σημαντικό να έχουμε κατά νου ορισμένα πράγματα, ενώ την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων. Διαβάστε περισσότερα για τις εμπορικές επικοινωνίες.
Πραγματοποίηση μιας κλήσης? Είναι σοφό να κάνει ένα γραπτό σημείωμα των πραγμάτων που θέλετε να επικοινωνήσετε με το πρόσωπο πριν από την πραγματοποίηση μιας κλήσης, μήπως ξεχάσετε. ? Είναι απαραίτητο να προσδιορίσετε την ταυτότητά σας και την επιχείρησή σας πρώτα κατά την έναρξη της συνομιλίας. ? Κλήσεως εάν η συνδιάλεξη σας ήταν αναμενόμενες ή προγραμματισμένη εκ των προτέρων, είναι σημαντικό να κάνει τον ακροατή να συνειδητοποιήσει ότι, εν συντομία, σε περίπτωση που αυτός / αυτή έχει ξεχάσει. ? Πες το πρόσωπο που την πρόθεση της κλήσης σας εν συντομία. Εάν πρόκειται για ρεσεψιονίστ, είναι ακόμα συνιστάται να αιτιολογήσει την πρόθεσή της κλήσης σας. ? Όταν μιλάμε για το απαιτούμενο πρόσωπο, μιλάμε καθαρά, αργά και με ακρίβεια. Αποκαλέσει ντροπή να σας ζητηθεί να επαναλάβω αυτό που μόλις είπατε. ? Επίσης, έγκαιρα και κατάλληλα απαντήσεις στην επίσημη «ναι» και του «όχι» τρόπο. Ποτέ μην χρησιμοποιείτε το άτυπο τρόπο «ναι» και «Όχι». ? Ενώ έληξε η κλήση, να ευχαριστήσω στο πρόσωπο ευγενικά για την εποχή. ? Παραδείγματα:? Καλημέρα, αυτό είναι (όνομα) από (επωνυμία της εταιρείας). Επιτρέψτε μου να μιλά με (όνομα). ? Γεια σας, αυτό είναι (όνομα) από (επωνυμία της εταιρείας). Επιστρέφω κλήση από (όνομα), είναι αυτός διαθέσιμος; ? Λήψη μιας κλήσης? Ως «γειά σου» είναι ο σωστός τρόπος να ξεκινήσουμε μια συζήτηση, είναι επίσης κατάλληλη μορφή του χαιρετισμού του καλούντος ενώ λαμβάνουν κλήσεις. ? Μπορείτε να λαμβάνετε κλήσεις, ακόμη και με τον εντοπισμό εαυτό σας και την επιχείρησή σας. ? Καλό θα είναι να προσπαθήσεις να απαντήσεις των επιχειρήσεων κλήσεις ως ευχάριστα δυνατόν, καθώς ο τόνος της φωνής μπορούν εύκολα αναγνωρίσιμη και μπορεί να κάνει μια μεγάλη εντύπωση. ? Ενώ ελάμβανε καλεί τις επιχειρήσεις, καλό είναι να προσέχουν και να σταματήσει άλλες δραστηριότητες όπως ανάγνωση, μιλώντας με τους άλλους, τσίχλες, προκειμένου να παρακολουθήσουν άλλες κλήσεις. ? If ζήτησε να πληροφορηθεί αν ορισμένες κ. ABC είναι διαθέσιμες ή μη, δεν απαντήστε με ένα απότομο «όχι». Το τέλειο απάντηση πρέπει να είναι «Λυπάμαι, ο κ. ABC δεν είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή, επιτρέψτε μου να λάβει ένα μήνυμα;». · Εάν ένα πρόσωπο δεν είναι διαθέσιμος, είναι καλύτερα να μεταφέρει το λόγο εν συντομία καλούντα. ? Δεν πρέπει ποτέ να κλείσει το τηλέφωνο πριν από τον καλούντα το κάνει. Επίσης, ευχάριστος in αποχαιρετισμοί σας που μπορούν να βοηθήσουν στο μέλλον των επικοινωνιών. ? Παραδείγματα:? Σας ευχαριστούμε για την κλήση (επωνυμία της εταιρείας). Αυτό είναι (όνομα), πώς μπορώ να βοηθήσω; ? Γεια σας, (όνομα) μιλώντας. ? (Το όνομα του καλούντος), θα σας κρατήσει ενώ ψάχνω για πληροφορίες / άτομο; ? Σας ευχαριστώ για την κλήση. Διάβαζε περισσότερα για:? Τηλέφωνο Κανόνες συμπεριφοράς Συμβουλές · οι επιχειρήσεις Τηλέφωνο Ετικέτες · αυτά είναι τα βασικά ετικέτες τηλέφωνο που πρέπει να θυμάστε και να ακολουθήσετε κάθε φορά που κάνετε ή να λαμβάνετε μια κλήση. Έτσι, το επόμενο διάστημα, δεν παίρνουν πτοεί, ενώ μιλά στο τηλέφωνο, ένα κομμάτι της πρακτικής και θα είστε μια χαρά. Καλή Τύχη!