Norman Rockwell Quotes

Ένα πρόσωπο στην εικόνα, θα μου τον κόπο, οπότε θα το τρίβετε με το έξω νέφτι και να το κάνουμε πέρα. ~ Rockwell Norman, 3, Φλεβάρη 1894 - 8 Νοεμβρίου, 1978.
Ο άνθρωπος που επικαλούνται περισσότερα από 4.000 πρωτότυπα κομμάτια με το θρόισμα of μαγικό πινέλο αναπαραστήσει τους, είτε πρόκειται για ημερολόγια, φυλλάδια, βιβλία, περιοδικά ή απλά διαφημιστικές αφίσες για ταινίες, Norman Rockwell, ένας μύθος στο δικό του τομέα. αριστουργήματα της Rockwell είναι σήμερα, είτε ανήκουν ειδήμονες που απόλαυσαν την γόνιμη επαφή του πλοιάρχου ή έχουν χάσει πάντα, καταπίνεται από την οργή της φωτιάς. Αλλά εκτός από το να τον άνθρωπο που κατάφερε να ντύσει τα εξώφυλλα των «Saturday Evening Post», πάνω από ένα τμήμα των 40 ετών, καθώς και σάκκους με τον Αργυρό Buffalo Award (η πιο διάσημη «Πρόσκοπος της Αμερικής», βραβείο) του 1939, η Rockwell ήταν ένας άνθρωπος των λέξεων πάρα πολύ. Εδώ είναι μερικά από τα Norman Rockwell αναφέρει ότι δεν είναι μόνο έδωσε διορατικότητα προσωπικότητα του καλλιτέχνη αλλά και χάραξε πορεία του ως ένας διάσημος ζωγράφος σε περισσότερους από έναν τρόπους. Μετά από όλα ο ίδιος ανέφερε ότι ...
Δεν σκέφτεται πάρα πολύ για αυτό με ειδικούς όρους, ήμουν δείχνει την Αμερική ήξερα και παρατηρούνται σε άλλους που ίσως δεν έχετε προσέξει. Βασικός σκοπός μου είναι να ερμηνεύσει το τυπικό Αμερικανό. Είμαι ένας αφηγητής.
Norman Rockwell Αποσπάσματα από τη ζωγραφική Διάσημα Πρόσωπα
Αϊζενχάουερ είχε για το πιο εκφραστικό πρόσωπο ποτέ ζωγραφισμένα, υποθέτω. Ακριβώς όπως και ενός δράστη. Πολύ κινητό. Όταν μιλούσε, χρησιμοποίησε όλους τους μυς του προσώπου. Και είχε μια μεγάλη, ευρεία στόμα που μου άρεσε. Όταν χαμογέλασε, ήταν όπως ακριβώς και ο ήλιος βγήκε. ~ Rockwell δόθηκε η τιμή να δημιουργήσει το πορτρέτο του Προέδρου των ΗΠΑ Dwight D. Eisenhower. Επίσης καταλήξαμε να κληθεί να ζωγραφίσει τα πορτρέτα του John F. Kennedy, Lyndon Β. Johnson και Richard Nixon Milhous. Είχε χρησιμοποιηθεί επίσης τις ικανότητές του να ζωγραφίζει μερικά διάσημα άνθρωποι σαν τον Ινδό Πρωθυπουργό Jawaharlal Nehru και του προέδρου της Αιγύπτου Γκαμάλ Αμπντέλ Νάσερ στη διάρκεια ζωής του.
Δεν θα ήταν σωστό για μένα να κλόουν περίπου όταν είμαι ζωγραφική έναν πρόεδρο.
Αν δει κανείς αυτή την εικόνα για την εκλογή του 1964 θα δείτε μου έδειξε τρεις διαφορετικές πόζες Johnson-δύο από αυτούς χαμογελά, αλλά ένας από αυτούς ζοφερή, όπως ακριβώς όταν περπατήσαμε σε εκείνο το δωμάτιο. Κύριος, αλλά εκείνοι μάτια του θα μπορούσε να είναι ψυχρές.
Μερικοί λαοί νομίζω ζωγραφισμένο Λίνκολν από τη ζωή, αλλά δεν ήταν γύρω από τόσο πολύ. Δεν είναι αρκετά.
Επίσης έτυχε να συλλάβει μερικά από τα πρώτα κυρίες της Αμερικής, καθώς και.? Lady Bird Johnson είχε αυτό το επιπλέον-ειδική γοητεία Νότου που μπορείτε απλά δεν μπορούν να αντισταθούν. Κα Goldwater ήταν γοητευτικό, πάρα πολύ. Κι ήταν η έξυπνη ένα. Είναι πραγματικά δεν θέλουμε να είναι η Πρώτη Κυρία καθόλου. Και πήρε την επιθυμία της.
Είχε την ευκαιρία να βάψει μερικούς αστέρια κινηματογράφων επίσης.? Δεν ήξερα τι να περιμένω από μια διάσημη σταρ? Ίσως ότι είχε να είδος κολλήσει-up, ξέρετε. Αλλά δεν Γκάρι Κούπερ. Ο horsed γύρω από τόσο πολύ ... ότι είχα έναν σκληρό χρόνο ζωγραφική του. ~ Author ζωγράφισε πολλές διασημότητες στη σταδιοδρομία του. Ένα από τα πιο διάσημα έργα του ήταν η ηθοποιός του Χόλιγουντ Τζούντι Γκάρλαντ στο έτος 1969. Συνέβη να είναι μεταξύ τελευταία κομμάτια του συγγραφέα.
Norman Rockwell Αποσπάσματα για την Ζωγραφική
Κατά το έτος 1959, η Rockwell χρησιμοποίησε το πένθος περίοδο μετά το θάνατο της συζύγου του για να δημιουργήσει την αυτοβιογραφία του περιπέτειες μου ως εικονογράφος, με τον γιο του Θωμά. Περισσότεροι από ένας καλλιτέχνης, προτίμησε να καλείται ένας εικονογράφος.
Μερικά άτομα έχουν την καλοσύνη να μου τηλεφωνεί πρόστιμο καλλιτέχνη. Έχω πάντα ονομάζεται εαυτό μου εικονογράφος. Δεν είμαι σίγουρος ποια είναι η διαφορά. Το μόνο που ξέρω ότι ανεξάρτητα από το είδος της δουλειάς που κάνω, προσπαθώ να του δώσετε μου είναι πολύ καλύτερο. Τέχνη είναι η ζωή μου.
Μιλάω όπως σκίτσο, εγώ, για να διατηρήσει τα μυαλά τους από ό, τι κάνω γι 'αυτό θα δείτε τα καλύτερα φυσική έκφραση μπορώ από αυτά. Επίσης, η ομιλία σας βοηθά με το μέγεθος μέχρι την προσωπικότητα του ατόμου, ώστε να μπορώ να καταλάβω καλύτερα πώς να τον απεικονίσουν.
Θα πρέπει να περάσει το πρώτο του λίγο χρόνο για να μοντέλο σας να χαλαρώσει. Στη συνέχεια θα πάρετε μια φυσική έκφραση.
Από την αρχή, έχω πάντα προσπάθησε να συλλάβει ό, τι είδα όσο το δυνατόν πληρέστερα.
'20 Έκλεισε στην εποχή της σπατάλης, περίπου όπως αυτό που είμαστε τώρα. Υπήρχε μια μεγάλη συντριβή, αλλά στη συνέχεια η ίδια η χώρα παρουσίασε και πάλι, και είχαμε μια μεγάλη ετών. Αυτές ήταν οι μέρες που Αμερικανική πίστευαν στην ίδια. Ήμουν ευτυχής και υπερήφανος για να της ζωγραφικής.
Κανείς δεν με συνείδηση ​​μπορείτε απλά ρόπαλο έξω εικονογραφήσεις. Έχει πήρε να βάλει όλο το ταλέντο και η αίσθηση του σε αυτά!
Εάν η εικόνα δεν πήγαινε πολύ καλά, είχα θέσει ένα κουτάβι σε αυτό.
Έχω ασυνείδητα, αποφασίστηκε ότι, ακόμη και αν δεν ήταν ένα ιδανικό κόσμο, θα πρέπει να είναι και έτσι ζωγράφισε μόνο την ιδανική πτυχές της-εικόνες στις οποίες δεν υπάρχουν μεθυσμένος slatterns ή αυτο-κεντρική μητέρες. μόνο foxy παππούδες που έπαιζε μπάσκετ με τα παιδιά και των αγοριών που αλιεύονται από τα κούτσουρα και σηκώθηκε τσίρκα στην πίσω αυλή.
Η άποψη της ζωής μου επικοινωνώ σε εικόνες μου αποκλείει την άθλια και άσχημη. Ζωγραφίζω ζωή όπως θα ήθελα να είναι.
Το στόμα είναι πάντοτε λάθος σε ένα πορτρέτο, ξέρετε. Αλλά στην Ινδία, όλοι σχολίασαν ως επί το πλείστον μόνο σε ένα πράγμα, το χρώμα τους. Δεν είχα ιδέα αυτού του χρώματος του δέρματος ήταν τόσο σημαντικό εκεί. Αλλά ο καθένας ζωγράφισα σε αυτή τη χώρα σκέφτηκα ότι τους έκανε να φαίνονται πολύ σκούρα. ~ Αυτό μπορεί να αποτελέσουν αιτία που έκανε τον εικονογράφο χρώμα πιο σοβαρά θέματα όπως οι φυλετικές διακρίσεις στην τελευταία χρόνια της ζωής του. Τα έργα του στο περιοδικό του «Κοίτα» είναι ενδεικτική του γεγονότος αυτού.
Παρά το γεγονός ότι είναι ένας καλλιτέχνης και ένα δημιουργικό μυαλό, η Rockwell περιέργως δεν αγνοούσε τα ελαττώματά του, το οποίο είναι πραγματικά ένα πολύ σπάνια ποιότητα. Οι παρακάτω διάσημα αποσπάσματα μαρτυρούν το γεγονός αυτό.
καλύτερες προσπάθειές μου ήταν μερικά μοντέρνα πράγματα που έμοιαζαν πολύ χάλια Matisses. Δόξα το Θεό είχα την αίσθηση να συνειδητοποιήσουν ότι ήταν χάλια, και να αφήσει το Παρίσι.
Πολύ ενδιαφέρον για μια παλιά duffer σαν εμένα να δοκιμάσουν το χέρι του κάτι νέο. Αν δεν γίνει αυτό κάποια στιγμή, θα μπορούσε απλώς να μετατραπεί σε ένα ορυκτό, ξέρεις!
Έμαθα να επιστήσω τα πάντα εκτός από λαμπερές γυναίκες. Δεν έχει σημασία πόσο προσπάθησα να τους φανεί προκλητικό, πάντα κατέληξαν να αναζητούν ανόητα ... ή όπως και η μητέρα κάποιου.
Norman Rockwell Αποσπάσματα στα προσωπικά ενδιαφέροντα και Ζωή
μικρή παιδική του ηλικία ...? Ήταν μια αρκετά δύσκολη γειτονιά, όπου μεγάλωσα. Οι πραγματικά δύσκολες θέσεις ήταν κατά περίπου Third Avenue, όταν έτρεξε στο Χάρλεμ ποταμό, αλλά δεν ήμασταν πολύ μακριά.
Εξακολουθώ να είμαι περίπου τόσο περιστέρια-toed όπως μπορείτε να πάρετε. Αλλά έχω μάθει να διαχειρίζονται αρκετά καλά σε ένα ποδήλατο. Θα έπρεπε να έχει ένα ποδήλατο, στη συνέχεια, όταν ήμουν παιδί, αλλά οικογένειά μας δεν είχε τα χρήματα για τέτοιες πολυτέλειες. Έχω αποθηκεύσει μέχρι να αγοράσει μόνος μου ένα λίγα χρόνια αργότερα.
νεολαίας του ...? Ο καθένας σε εκείνες τις ημέρες αναμένεται ότι οι φοιτητές τέχνης ήταν άγρια, έκφυλος χαρακτήρες. Δεν ξέραμε πώς να είναι, αλλά είμαστε σίγουροι αγωνιούσαν να μάθουν.
Πράγματα δεν είναι πολύ πιο άγρια ​​τώρα, δεν νομίζω, ό, τι ήταν τότε. Φυσικά, θα ήθελα απλώς να διαβάσετε για όλα τα συμβάντα τώρα. . 'Ha! wie will ich triumphieren'
χαριτωμένη γήρανση του ...? Είμαι κουρασμένος, αλλά υπερήφανος.
Είμαι η παλαιότερη αντίκες στην πόλη.
αντίληψη της ζωής του. Δείτε μια αληθινή καλλιτέχνη ...? Όταν πηγαίνω σε αγροκτήματα ή μικρές πόλεις, είμαι πάντα την έκπληξή του για τη δυσαρέσκεια βρίσκω. Και στη Νέα Υόρκη, πολύ συχνά, έχει εξετάσει σε όλη την θάλασσα προς την Ευρώπη. Και όλοι εμείς που στρέψτε τα μάτια μας, μακριά από αυτό που έχουμε λείπει ζωή.
Το μυστικό για τόσο πολλούς καλλιτέχνες που ζουν τόσο πολύ καιρό είναι πως κάθε πίνακας είναι μια νέα περιπέτεια. Έτσι, βλέπετε, από όπου και αν πάντα ψάχνει μπροστά σε κάτι νέο και συναρπαστικό. Το μυστικό είναι να μην κοιτάμε πίσω.
Οι κοινοτοπίες της Αμερικής είναι για μένα η πιο πλούσια θέματα στην τέχνη. Boys μάχεται μύγες πάνω ακαλύπτων χώρων · μικρή girls παίζοντας υποδοχές στο μπροστινό μέρος ενέργειες · γέροι επίμονο σπίτι λυκόφως-όλα αυτά τα πράγματα προκαλούν το συναίσθημα μέσα μου.
Εδώ στη Νέα Αγγλία, ο χαρακτήρας είναι ισχυρή και ακλόνητη.
Είχα μερικά αξίας εκατομμυρίων δολαρίων 'της ... απόθεμα μία φορά. Και τώρα δεν αξίζει πολύ περισσότερο από ό, τι ταπετσαρία. Υποθέτω ότι απλά δεν γεννήθηκε για να είναι πλούσιος.
το αυτοκίνητο του ...? The παρατηρήσεις σχετικά μου να φθάσουν στην ηλικία της κοινωνικής ασφάλισης και φθάνει στο τέλος του δρόμου, που μου jolted. Και αυτό ήταν καλό. Γιατί εγώ βέβαιος ως κόλαση δεν είχε καμία πρόθεση να κάθομαι γύρω για το υπόλοιπο της ζωής μου. Γι 'αυτό και θα μαστίγιο τα χρώματα και πραγματικά να τη χρησιμοποιήσετε.
Δεν μπορώ πείσω τον εαυτό μου ότι μια ζωγραφική είναι καλό αν δεν είναι δημοφιλής. Εάν το κοινό ένα αντιπάθειες της θέσης μου αφορά, δεν μπορώ να βοηθήσω αντιπάθειας εγώ.
συμφέροντά του ...? Ι βέβαιος άρεσε τετραγωνικών χορό. Αυτό ήταν μεγάλη διασκέδαση. Μεγάλη άσκηση, πάρα πολύ. Σκληρότερα από κόβουν ξύλα. Μπορείτε να πάρετε μια καλή καλούντος και αυτός θα τρέξει τα πόδια από σας.
Τα ταξίδια είναι σαν τονωτικό για μένα. Είναι περισσότερο από ακριβώς να πάρει μακριά από το στούντιο για μια σύντομη ανάπαυση. Θέλω να είναι για να επαναφορτίσει τις μπαταρίες μου.
Έχω αγαπήσει πάντα Ντίκενς. Και Henry James. Τολστόι, Ντοστογιέφσκι.
Μου ζητήθηκε να επεξηγήσει τα κλασικά του Mark Twain. Είναι ένας από τους πολύ αγαπημένους συγγραφείς μου. Ένιωσα μεγάλη! ~ Από τα 40 βιβλία του ανατέθηκε η εργασία επάνω, Tom Twain του Sawyer και Huckleberry Finn ήταν δύο από αυτά!
Και τι είναι ο καλλιτέχνης χωρίς μερικές εκκεντρικότητες; ...? Είμαι δεν πρόκειται να συλληφθούν περίπου εδώ για κάθε γιορτή ανόητο. Στο διάολο τα γενέθλια!
Ίσως το μεγαλύτερο δώρο του καλλιτέχνη ήταν σεμνότητα. Ήταν ένας απλός άνθρωπος που δεν προσποιείται να ζουν πάνω από τις ανθρώπινες προσδοκίες και επιθυμίες. Ζήτησε την εκτίμησή όπως όλοι οι θνητοί. Εδώ σας αφήνω με ένα από τα αγαπημένα Norman Rockwell παραθέτει μου, η οποία εντελώς εξέλθουν αναζήτηση και δίψα του για αναγνώριση με σχεδόν παιδική απελπισία.
Μπορώ να λάβει πολλά pats στην πλάτη. Το αγαπώ όταν παίρνω θαυμάζοντας επιστολές από ανθρώπους. Και βέβαια, θα ήθελα χαίρονταν αν οι κριτικοί θα μου προειδοποίηση, πάρα πολύ.