Βόλεϊ Quotes

Βόλεϊ είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά παιχνίδια στον κόσμο. Αυτό το άθλημα inculcates σχεδόν όλα τα προσόντα που απαιτούνται σε ένα άθλημα όπως το ομαδικό πνεύμα, το αθλητικό, ομαδική εργασία, κ.λπ. Ωστόσο, εδώ είναι μερικά αποσπάσματα βόλεϊ και τα ρητά από διάσημους παίκτες βόλεϊ ή άλλα πρόσωπα που εμπνέουν ερασιτέχνες παίκτες, καθώς και πείτε μας όσο περισσότερα σχετικά με αυτό το άθλημα.
Εμπνευσμένος Βόλεϊ Αποσπάσματα
Δεν είναι το μέγεθος ενός ανθρώπου αλλά το μέγεθος της καρδιάς του που τα θέματα.? ~ Holyfield Evander
Πρακτική είναι και η προσπάθεια που κάνει να κερδίσει δυνατό!Ανώνυμος
Έχω δουλέψει πολύ σκληρά και πολύ μεγάλη για να αφήσει τίποτα να σταθεί στο δρόμο της τους στόχους μου. Δεν θα αφήσω τους συμπαίκτες μου κάτω και δεν θα απογοητεύσει τον εαυτό μου.? ~ Hamm Mia
Ο άνθρωπος που έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του κερδίζει την εμπιστοσύνη των άλλων. ? ~ Hasidic Λέγοντας
Βόλεϊ είναι η ζωή μου, όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς λεπτομέρειες!Ανώνυμος
Οι Έξι της W: Οι εργασίες θα κερδίσουν όταν θέλουν δεν θα.? ~ Todd Blackledge
Το διαμάντι δεν μπορούν να γυαλισμένο χωρίς τριβές και δεν τελειοποιηθεί ο άνθρωπος χωρίς δοκιμές.? ~ Παροιμία κινέζικα
Χρειάζεται πολύ σκληρή δουλειά και αφοσίωση όπως κάθε pro άθλημα. Ειδικά για βόλεϊ στην παραλία που δεν πρέπει να είναι ψηλοί ή τόσο γρήγορα όσο άλλα αθλήματα. Απλά πρέπει να έχουν τις δεξιότητες.? ~ Misty May
Ποτέ δεν ανταγωνίζονται τον ανταγωνισμό. Το μόνο που έχω ανταγωνίζονται τον εαυτό μου, διότι μια μέρα θα νικήσει τον ανταγωνισμό και τότε ποιος θα μου ανταγωνιστούν;? ~ Billie Akauola
Βόλεϊ αποσπάσματα για ομαδική εργασία
Ομαδική εργασία είναι η ικανότητα να εργάζονται μαζί προς ένα κοινό όραμα. Η ικανότητα άμεσης ατομικά επιτεύγματα προς οργανωτικούς στόχους. It αποτελεί ήδη το καύσιμο που επιτρέπει στους κοινούς ανθρώπους to attain ασυνήθιστα αποτελέσματα.? ~ Carnegie Andrew
Βόλεϊ είναι το άθλημα με το οποίο είμαι σε θέση να εκφράσω Θεέ μου-δεδομένου ταλέντα της ύπαρξης ενός αθλητή. Είναι ένα άθλημα που περιλαμβάνει αφορούν, πιέζει, και ενθαρρύνοντας τους συμπαίκτες σας.Ανώνυμος
Ζητήστε δεν είναι αυτό συμπαίκτες σου να κάνει για σας. Ρωτήστε τι μπορείτε να κάνετε για τους συμπαίκτες σας.? ~ Μάτζικ Τζόνσον
Καθένας μπορούν να στηρίξουν μια ομάδα που κερδίζει - δεν λαμβάνει θάρρος. Αλλά για να στέκονται πίσω από μια ομάδα για να υπερασπιστεί μια ομάδα όταν είναι κάτω και πραγματικά σας ανάγκες, που παίρνει πολύ κουράγιο.? ~ Starr Bart
Η δική μου ευθύνη είναι η ηγεσία, και την στιγμή που παίρνω αρνητική, που πρόκειται να έχουν κάποια επίδραση στην ομάδα μου.? ~ Δον Shula
Ο τρόπος που μια ομάδα παίζει στο σύνολό της καθορίζει την επιτυχία της. Μπορεί να έχετε τη μεγαλύτερη δέσμη των επιμέρους αστέρια στον κόσμο, αλλά αν δεν παίζουν μαζί, ο σύλλογος δεν θα αξίζει μια δεκάρα.? ~ Ruth Babe
Όταν υπάρχει ενότητα, υπάρχει πάντα η νίκη.? ~ Publilius Syrus
Αστεία Βόλεϊ Quotes
Αγγίξετε κάθε άλλη μπάλα και, εάν βίδα επάνω, έχετε μόνο ένα ακόμα άτομο να σε υποστηρίξει. Δεν μπορείτε να πάτε κρύβονται στη γωνία.? ~ Kerri Walsh
Μια απλή πριν από σαράντα χρόνια, beach βόλεϊ μόλις άρχιζε. Δεν γραφειοκράτη θα το είχε εφεύρει, και αυτό ακριβώς η ελευθερία είναι το θέμα. ? ~ Gingrich Newt
Ζωή είναι σκληρή και αυτό είναι gonna παίρνουν χειρότερα αφού είχα να νικήσετε!Ανώνυμος
Δεν είναι ή μη «εσύ» κερδίσουν ή να χάσουν, είναι ή μη «Ι» κερδίσει ή να χάσει.Ανώνυμος
Όταν παίζεις στο εθνικό πρωτάθλημα, δεν είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου. Είναι πιο σημαντικό απ 'αυτό.? ~ Duffy Daugherty
Όποιος σοβαρά για το παιχνίδι εσωτερικού χώρου, θα πρέπει να παίξετε υπαίθρια.? ~ Scott Sean
Σαρκοφάγα βόλεϊ: κερδίσουν ή να φαγωθεί!Ανώνυμος
Διαβάστε περισσότερα για:? Famous Quotes Αθλητισμός? Εμπνευσμένος Αποσπάσματα? Ελπίζω να σας άρεσε ανάγνωση αυτών χαριτωμένα αποσπάσματα βόλεϊ! Ως συμπέρασμα, θυμηθείτε τη λαϊκή λένε για βόλεϊ:
Το μόνο που χρειάζεται είναι λίγο άμμο και πολλές σφαίρες!