Ξυράφι Cut Hairstyles

Ήταν 2 χρόνια πίσω όταν είχα μια τρέλα να αλλάξει χτένισμα μου κάθε μήνα. Τα μαλλιά μου ήταν σύντομη και χαριτωμένα περικοπές μου έδωσε ένα έξυπνο βλέμμα. Στάθηκα ώρες πριν από τον καθρέφτη να τηρήσει ο ίδιος και συνεχώς μεταβαλλόμενες χτενίσματα μου. Αλλά μια μέρα, ξαφνικά αποφάσισε να αυξηθεί την τρίχα μου μακριά, επεκτείνεται κάτω από τον ώμο μου. Σήμερα, τα μαλλιά μου έχει φτάσει στο επιθυμητό μήκος που ήθελα για. Ήμουν συνεπαρμένος να δω μεγάλες ευθείες και μεταξένια μαλλιά μου κρέμεται πίσω από την πλάτη μου. Ακριβώς τότε, η μαμά μου ενταθούν μέσα στο δωμάτιό μου και άρχισε να εγκωμιάζει τα μαλλιά μου. Είπε, τα μαλλιά σου είναι πανέμορφο, αλλά γιατί δεν δίνετε ένα μοντέρνο περικοπή; Έμεινα με απρόβλεπτη δήλωση μαμά ότι εξαπέλυσε μια νέα ιδέα μετά από τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Αμέσως άνοιξα κατάλογό μου για να δείτε τα διαφορετικά hairstyles για ίσια και μακριά μαλλιά. Ήμουν ταραγμένος which κούρεμα θα ταίριαζε μένα το καλύτερο. Μετά κάνει μια μεγάλη έρευνα με τα μαλλιά μου, επέστησα την συμπεράσματος, ναι, το χτένισμα cut ξυράφι σημαντικότερο στον κατάλογο, έχει τελική επιλογή μου. Χωρίς σπατάλη ένα λεπτό, εγώ βιάστηκε να πάει στο πλησιέστερο κομμωτήριο για να πάρει το νέο κούρεμα ...
Ξυράφι hairstyles cut πήρε άνεμοι πρώτα στην Ιαπωνία και στη συνέχεια να αποκτήσει παγκόσμια δημοτικότητα κλίμακα. Λοιπόν φίλοι, δεν είναι ξυράφι χτενίσματα μείωση μόνον σήμαινε για τις γυναίκες, αλλά επίσης να εξετάσει cool με αρσενικά. Ξυράφι cut hairstyles βλέμμα καταραμένο σέξι στις μεγάλες μαλλιά. Ακόμα κι αν έχετε μικρού ή μεσαίου μήκους μαλλιά, ξυράφι hairstyles περικοπή είναι πάντα η πιο μοντέρνα περικοπές. Ξυράφι cut hairstyles την απόφαση Metro-σεξουαλική τους άνδρες να τους δώσει ένα ζεστό, έξυπνο και αυθάδης εμφάνιση. Ο στυλίστας χρησιμοποιεί ένα κοφτερό ξυράφι, είτε ξυράφι κοφτερό or ξυράφι χτένα να κόψουν τα μαλλιά σε γωνίες. Ταιριάζει καλύτερα και στις δύο ανδρών και γυναικών με ίσια μαλλιά. Διαβάστε το παρακάτω περιεχόμενο να γνωρίζει λεπτομέρειες σχετικά με ξυράφι hairstyles κοπεί.
Διαβάστε περισσότερα για:? Πολυεπίπεδη Κουρέματα για τα μακριά μαλλιά? Long Πολυεπίπεδη Κουρέματα? Boys Κουρέματα? Ξυράφι Cut Hairstyles για άντρες? Άντρες μπορούν να δοκιμάσουν ξυράφι hairstyle κομμένα σε καιρό, καθώς και κοντά μαλλιά. Αυτήν την ασύμμετρη περικοπή θα ισορροπία βλέμμα σας με στυλ τζελ και προβάλλοντας τα χρώματα. Ελέγξτε έξω το δημοφιλές περικοπές τρίχας.
Κομψή καιρό Razor Cut: Feel the vibe αστέρι της ροκ με το παρόν άνισα τεμαχισμένα cut ξυράφι. Gel τα μαλλιά σας, προσθέστε μια λάμψη και πλήγμα κατ 'ευθείαν. Είναι ιδανικό για τους άνδρες με μακριά μαλλιά.
Σύντομο Tapered Cut: Αυτή η ξυράφι χτένισμα περικοπή είναι για τους άνδρες με κοντά μαλλιά. Κόβουμε τα μαλλιά σας σε μικρότερα επίπεδα από τις πλευρές και πίσω, ενώ αφήνετε μερικά μακρά σκέλη κωνικό κάτω από το μέτωπο. Ορίστε τα μαλλιά σας με styling gel και αλοιφές που χρησιμοποιούν εξαερισμού βούρτσα.
Twisted αφέλεια μαλλιών: Το ξυραφάκι χτένισμα cut χρειάζεται κάποιες ανατροπές των forelocks με τα δάχτυλά σας. Μόλις πάρετε την περικοπή, προσπαθούν να διατηρήσουν το καθημερινά. Τραβήξτε το μπροστινό κλειδαριές με τζελ και να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε μια αιχμή στην κορυφή με ευθείες και στριμμένα άκρα. Ταιριάζει με το πρόσωπό τους άνδρες γύρο. Μάθετε περισσότερα για τις κυματιστές περικοπές για τους άνδρες.
Textured Razor Αποκοπή: φορμάρετε τα μαλλιά σας με τα κυριώτερα σημεία ή ραβδώσεις. Μακριά αντιμετωπίζουν αρσενικό με χονδροειδή τρίχα μπορεί να τραβήξει αυτό τον τρόπο. Στυλ τον εαυτό σας με τζελ πηλό σε νωπά μαλλιά και να πάρετε μια ravishing ματιά.
Ξυράφι Cut Hairstyles για τις γυναίκες? Ελέγξτε την πληθώρα των ξυραφιού hairstyles περικοπή για τις γυναίκες. Δοκιμάστε αυτές τις καυτές στυλ για να ωθήσει επάνω την αίσθηση του στυλ. Διαβάστε περισσότερα για περικοπές για πολύ ίσια μαλλιά.
Ξυράφι κοπεί με Emo Styles: Emo και στυλ πανκ είναι για κορίτσια με ίσια μαλλιά. Διαλέξτε το χρώμα της επιλογής σας και να τονίσει το ψιλοκομμένο στρώματα. Στη συνέχεια, Hair Spray σας, που με αραίωση ξυράφι μαλλιών. Φέρτε τη μακρά απότομη άκρα των μαλλιών στο μέτωπο και να προσθέσετε όγκο στην κορυφή για να πάρει το βλέμμα emo. Μάθετε περισσότερα για τις περικοπές emo για τα κορίτσια.
Ξυρισμένος Bob: Αυτά ελαστικοποιημένων hairstyles είναι για σύντομο μαλλιά κομμένα βαρίδι. Ξυράφι κομμένο τελειώνει με πολλαπλά στρώματα άνιση. Ορίστε τα μαλλιά σας με κερωμένο δάχτυλα και τζελ στις ποικίλες κατευθύνσεις. Κοίτα σαν αστέρας της ποπ και ροκ η ντίσκο.
Ανεστραμμένη Βαρίδι: Inverted bob έχει την τρίχα κομμένη σε εξαιρετικά σύντομο στο πίσω μέρος και την ομαλή καιρό επισημάνει στρώματα τέλος κρέμονται από μπροστά. Τα μαλλιά είναι ξυρισμένος σε τέλεια γωνίες και στη συνέχεια, που με το ίσιωμα τζελ. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρωματιστό μάσκαρα μαλλιών για να τονίσει τις γωνίες του τεμαχίου. Μάθετε περισσότερα για ανεστραμμένη κούρεμα bob.
Ασταθής Bob: Τσοπ ίσια μαλλιά σας με ακρίβεια με ξυράφι. Πάρτε αυτό το τραχύ κόψης κομμένα, αφήστε το να παραμείνει ως έχει. Απλά στέγνωμα με μια στρογγυλή βούρτσα και να πάρει την απρόσεκτη ματιά βρώμικο. Νεοσσοί πάμε για αυτό για το κόμμα του σήμερα. Διαβάστε περισσότερα για την πολυεπίπεδη κούρεμα bob.
Ομαλή Razor Αποκοπή: Μακριά ίσια μαλλιά φαίνεται καλύτερα με ξυράφι κόβει. Κόψετε τα μαλλιά σας με αιχμηρές άκρες με ένα ξυράφι χτένα. Μπορείτε να προσθέσετε κινήσεις στο μέτωπο επίσης. This απαλή κοπή ξυραφάκι σας δίνει τακτοποιημένη εμφάνιση με την ενίσχυση του όγκου των μαλλιών σας και προσθέτοντας πολλά αιχμηρά άκρα στα μαλλιά σας. Μπορείτε επίσης να μάθετε για μεσαίου στρωματοειδούς κουρέματα.
Αγόρια και κορίτσια σκελετό πρόσωπό σας με αυτά τα διαφορετικά χτενίσματα cut ξυράφι. Έχω δοκιμάσει τα μαλλιά μου και τώρα η στροφή σας της. Όλα τα καλύτερα!