40α γενέθλια Ανέκδοτα

Ακόμα ένα βήμα, είναι, στη ζωή όλων μας, όταν αυτός / αυτή γυρίζει 40. Ξαφνικά, τα τελευταία 39 χρόνια απλώς να συρρικνωθεί σε μια κάρτα μνήμης! Η ζωή περνά σίγουρα μακριά πολύ γρήγορα και άτομα με ψίθυρος γενέθλιά τους στον εαυτό τους, 'Boy, κεριά αυξάνονται σε αριθμό τους! " Έτσι, χωρίς σπατάλη πολύ χρόνο, είμαι λίστα κάτω από μερικά υπέροχα 40ης αστεία γενεθλίων, το οποίο μπορείτε να πλημμύρας είτε τις κάρτες γενεθλίων ε, ή μπορείτε να ραγίσει τα δυνατά και καθαρά για την γενέθλια αγόρι ή κορίτσι »oldie» τα γενέθλια.
Αστεία Ανέκδοτα 40ο γενεθλίων για τις γυναίκες
1. Σύζυγος στον άντρα για την 40η ημέρα των γενεθλίων της -; Βλέπεις εκείνο τον τύπο »
Σύζυγος - Ναι, έτσι!
Σύζυγος - πριν από 40 χρόνια, έχω αρνηθεί την πρόταση γάμου του και μέχρι τώρα έχει πιει σαν τρελός!
Σύζυγος - Πω πω! Αυτό είναι μια μεγάλη μεγάλη γιορτή!
# 2. «Στις 40α γενέθλιά μου, θυμάμαι τις τελευταίες μέρες της ζωής μου. Τώρα είμαι ένα πλούσιο συναδέλφους, αλλά όταν ήμουν παιδί, ήμουν πραγματικά πολύ κακή. Τόσο φτωχοί, που πήρα μόνο πράγμα που τα γενέθλιά μου και αυτό ήταν να δουν ένα χρόνο μεγαλύτερος! "
3 «Μαμά σας στάση gotta ψέματα για την ηλικία σας. τρίχες μου είναι να πάρει γκρίζα, αλλά εξακολουθείτε να λέτε ότι είναι 30!
+ 4ο Μερικά κορίτσια έφερε ένα δώρο στα γενέθλιά σπιτονοικοκυρά τους. Η κυρία τίναξε συσκευασία δώρου πριν την ανοίξετε. Μετά από κάποια στιγμή, παρατήρησε ότι το πλαίσιο ήταν να βρέχεται στη γωνία. Αγγιξε τη γωνία και γευσιγνωσία το δάχτυλό της, ρώτησε: «Ένα μπουκάλι κρασί; Τα κορίτσια που επικαλείται, «Όχι» Έχει δοκιμάσει ξανά και ζήτησε και πάλι, «Ένα μπουκάλι applesauce; Τα κορίτσια απάντησαν και πάλι, «Όχι» Μετά δοκιμάζοντας το υγρό πολλές φορές, η κυρία δεν ήταν ακόμη σε θέση να μαντέψει. Έτσι, τελικά, όταν σταμάτησε, με ρώτησε «Τι είναι αυτό;" Η απάντηση ήταν, «Α κουνέλι».
5 Ένα ζευγάρι πήρε διαχωριστεί εδώ και αρκετά χρόνια. Ο σύζυγος σκέφτεται να αγοράσει τη σύζυγό του μια πολιτική ασφάλειας ζωής 40α γενέθλιά της. Ωστόσο, το επόμενο έτος, που δεν παίρνει τίποτα της. Έτσι, η σύζυγος ρωτά, «Γιατί δεν μου αγοράσει ένα δώρο γενεθλίων; Ο σύζυγος απαντά: «Λοιπόν, ήλπιζα ότι θα πρέπει να πάρει την απόδοση της επένδυσης που έκανα για σας και να σας προσφέρω ένα δώρο. Αλλά δείτε, είστε ακόμα υγιείς και χαμογελαστό!
6 «Ήθελα ένα νέο σπορ αυτοκίνητο για τα γενέθλιά μου. Έτσι, είπα στον άντρα μου ότι χρειάζομαι κάτι που πάει 0 - 250 σε 5 δευτερόλεπτα, και τα γενέθλιά μου έρχεται. Έτσι, μου έκπληξη! " (Έτσι, έκανε τη σύζυγό σας να σας πάρει ένα αυτοκίνητο.) «Ναι, μου έκανε έκπληξη! Αυτός με πήρε μια εντελώς νέα κλίμακα λουτρών για τη μέτρηση βάρος μου! "
Διαβάστε περισσότερα για:? Αστεία ρήσεις γενεθλίων? 40ος ρήσεις γενεθλίων? Αστείες 40α γενέθλια Ανέκδοτα για Άνδρες
1. Ερώτηση προς το αγόρι γενεθλίων. «Ποια είναι η πιο ντροπιαστική στιγμή που είχατε ποτέ να συναντήσετε στη ζωή σας; '
αγόρι γενεθλίων - «Η πιο ντροπιαστική στιγμή ήταν η μέρα που γεννήθηκα γυμνός!"
# 2. 40 είναι η ιδανική στιγμή να αρχίσουν να καπνίζουν σαν μια καμινάδα και το ποτό σαν το ψάρι! Γιατί; Λοιπόν, αυτές οι συνήθειες δεν θα έχουν αρκετό χρόνο για να σου κάνω κακό!
3 Μια ντουζίνα άνθρωποι στα 40, κάθεται και έχοντας μια συνομιλία, φαίνεται σαν μια ορχήστρα παίζει μουσική με τους βήχα, το φτάρνισμα και τα βαρέα ανάσες!
+ 4ο «Ήθελα ένα σφύριγμα για 40α γενέθλιά μου, αλλά γλυκιά γυναίκα μου μου έφερε μια συσκευή εισπνοής!"
5 Ήταν το 40ό έτος ηλικίας του οδοντίατρου και πολλοί από τους φίλους του είχαν προσκληθεί στο σπίτι του. Η σύζυγός του είχε κάνει μια τούρτα έκπληξη για την ημέρα. Έτσι, εκείνη τον δεμένα τα μάτια και τον οδήγησε στο τραπέζι, όπου το κέικ είχε δοθεί. Μόλις το blindfold αφαιρέθηκε και ο οδοντίατρος κοίταξα κάτω, έσπασε κάτω σε μια ταιριάζει με γέλια, βλέποντας μια τεράστια τούρτα με τη μορφή μιας οδοντοστοιχίας με 40 δόντια! Οι φίλοι του τον ρώτησε τον λόγο της αντίδρασης του. Ο γιατρός που συλλέγονται τον εαυτό του και το σκούπισμα μάτια του, είπε: «Είμαι αναρωτιούνται σχετικά με ένα φίλο μου που θα είναι στροφή 45 τον επόμενο μήνα και αυτός είναι ένας γυναικολόγος!"
6 John γιόρταζε 40ης γενέθλιά του και ξανθά σύζυγός του κάλεσε πολλούς από τους φίλους του στο σπίτι τους. Προσκάλεσε επίσης κουκλοπαίκτη στο κόμμα. Έτσι, παρότι ο καραγκιοζοπαίχτης ασκούσε, έκανε μαριονέτα του λένε, «Hey, John, δεν είναι απλώς μεγάλη; (Γιάννης - Τι) Η επένδυση σας στην ασφάλιση υγείας έχει επιτέλους αρχίσει να αποδίδουν καρπούς ». Όλοι οι επισκέπτες έκρηξη σε ένα τρελλό γέλιο, εκτός από τη γυναίκα. Η σύζυγος αναφώνησε, «Hey mister, αστείο σας ήταν λίγο προσβλητικό για μένα και τον άντρα μου!" Καραγκιοζοπαίχτης - Ζητώ συγγνώμη γι 'αυτό η κ. John, δεν θα επαναληφθεί. Σύζυγος - «Λυπάμαι, δεν μιλώ για εσάς. Είμαι μιλάμε για μαριονέτα σας! "
Περισσότερα για:? 40ης Ιδέες γενεθλίων? 40η Πρόσκληση Διατύπωση γενεθλίων? Μερικά αποσπάσματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο καλή 40ης Ανέκδοτα γενεθλίων? Οι γυναίκες είναι πιο συναρπαστικό μεταξύ των ηλικιών 35 και 40, αφού έχουν κερδίσει μερικούς αγώνες και ξέρουν πώς να τους ρυθμό. Δεδομένου ότι λίγες γυναίκες περνούν ποτέ 40, κατ 'ανώτατο όριο γοητεία μπορεί να συνεχιστεί επ' άπειρον. - Christian Dior? 35 είναι μια πολύ ελκυστική ηλικία. Λονδίνο η κοινωνία είναι γεμάτη από γυναίκες του πολύ υψηλότερου γέννησης που έχουν, της ελεύθερης επιλογής, παρέμεινε τριάντα πέντε χρόνια.? - Oscar Wilde εισαγωγικά? Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι στην ηλικία των είκοσι το 90% των ανδρών έχουν σεξ τέσσερις φορές την εβδομάδα και ότι από τη στιγμή που φθάσει τα 40 είναι ακόμη σε θέση να πει το ίδιο αξιολύπητο ψέμα. - Ανώνυμη? Στην ηλικία των 20, εμάς δε μας ενδιαφέρει τι ο κόσμος σκέφτεται εμάς? Στα 30, να ανησυχούμε για το τι σκέφτεται να μας? Σε 40, ανακαλύπτουμε ότι δεν σκεφτόταν από εμάς σε όλα. - Ανώνυμη? Η ζωή αρχίζει στο 40ό έτος ηλικίας σας. Αλλά το ίδιο κάνουν πέσει καμάρες, ρευματισμούς, ελαττωματική όραση, και την τάση να αφηγηθεί μια ιστορία για το ίδιο πρόσωπο, τρεις ή τέσσερις φορές. - Helen Rowland? If ζωή αρχίζει πραγματικά από 40ό έτος ηλικίας σας, είναι επειδή αυτό είναι όταν οι γυναίκες παίρνουν τελικά. τα κότσια να πάρει πίσω τη ζωή τους - Laura Ράντολφ? Οι γυναίκες αξίζουν να έχουν περισσότερα από δώδεκα χρόνια μεταξύ των ηλικιών είκοσι οχτώ και σαράντα. - James Thurber? Age είναι ένα υψηλό τίμημα για τη λήξη. - Τομ Στόπαρντ? Σαράντα δεν είναι παλιά, αν είστε ένα δέντρο - Άγνωστο? Το εγώ μόλις ξύπνησα το πρόσωπό του σας 30 είναι το όλη τη μέρα μπροστά σας 40 ετών - Λίμπι Reid? Οι άνθρωποι που δεν έχουν αδυναμίες είναι τρομερές? Υπάρχουν δεν είναι τρόπος να επωφεληθούν από αυτές. - Ανατόλ Φρανς? Ξέρετε πότε παίρνετε παλιά, όταν στο τέλος της γραβάτας σας δεν έρχεται οπουδήποτε κοντά στην κορυφή του παντελόνι σου. - Άγνωστη? Ξέρετε πότε παίρνετε παλιά, όταν you Ξυστό τότε πισινό δεν ανησυχείτε τι το άλλο πρόσωπο θα πουν - Άγνωστο? Ξέρετε παίρνετε παλιά, όταν δεν έχετε θέσει οδοντόβουρτσά σας μέσα στο στόμα σας, αλλά αναζητήστε οδοντοστοιχίες σας καθαρίστε τα! - Άγνωστη? Παλιά οι άνθρωποι δεν χρειάζονται συντροφιά. Πρέπει να απομονωθεί και μελετηθεί έτσι ώστε να μπορεί να προσδιοριστεί ποια θρεπτικά συστατικά που πρέπει που μπορεί να εξαχθεί για προσωπική χρήση μας. - Homer Simpson? Καλέστε αυτή μια άδικη γενίκευση αν πρέπει, αλλά οι ηλικιωμένοι δεν είναι καλή σε όλα. - Moe, από το Simpsons? Περισσότερα για:? Famous Quotes Γενέθλια? Αστείες Αποσπάσματα γενεθλίων? 50ης Ρήσεις γενεθλίων? Υποθέτω, ότι θα ήταν όλα για όλα τα αστεία αστεία 40α γενέθλια για τώρα. Πριν από την υπογραφή μακριά, εδώ είναι ένα άλλο για σένα. «Είναι 40ό έτος ηλικίας του Joe και σε κάθε έτος της ηλικίας του, ξυπνά νωρίς το πρωί για να ετοιμαστούμε για να παίζει γκολφ με τους φίλους την παιδική του ηλικία. Έτσι, ο Γιάννης παίρνει ντυμένος, φιλιά τη γυναίκα του και πηγαίνει έξω. Προς απογοήτευση του, διαπιστώνει ότι ο καιρός είναι ζοφερή και δεν είναι κατάλληλα για ένα παιχνίδι γκολφ. Έρχεται πλάτη, παίρνει πίσω στο κρεβάτι του και να ξαπλώνει αγκαλιά της συζύγου του. Λέει, «Είναι πολύ σκοτεινή εκτός Μπορεί βροχή σήμερα!" Σύζυγος λέει - «Είναι έτσι; Πόσο ηλίθιο του συζύγου μου, έχει βγει για να παίξει γκολφ με τους φίλους του !'...
Ελπίζω να απολαμβάνουν όλα τα αστεία!