Σύντομη Cute Quotes Love

Η αγάπη είναι στον αέρα και ολόκληρο τον κόσμο φαίνεται μαγική. Νιώθεις πάνω από την κορυφή και δεν μπορεί να βοηθήσει κρύβω ότι χαμόγελο που ποτέ δεν φαίνεται να μαραζώσει. Μπορείτε να φτιάξει τη ζωή αγάπης σας με κάποια μικρή χαριτωμένα αποσπάσματα αγάπης και γνωμικά. Θα βρίσκει ευχαρίστηση στην ανάγνωση αυτών των μικρών χαριτωμένα λόγια αγάπης και να βρουν τους να μοιάζουν με τα συναισθήματά σας. Μαζί με ένα ρομαντικό δώρο για σημαντικό άλλο σας, μια απλή κάρτα με μερικές σύντομες χαριτωμένο εισαγωγικά θα προσθέσει σίγουρα κάποιο zing στη σχέση σας. Η ακόλουθη σύντομη χαριτωμένο εισαγωγικά αγάπη και τα λόγια θα σας βοηθήσει να εκφράσει τα εσωτερικά πιο συναισθήματά σας προς τη σωστή κατεύθυνση.
Cute Short Love Quotes
«Όταν αγαπάμε, θα δούμε το άπειρο στο πεπερασμένο. Θεωρούμε ότι ο Δημιουργός στη δημιουργία ». ~ Eliphas Levi
«Η αγάπη είναι να επιστρέψει σε ένα σπίτι που δεν έφυγε ποτέ, να θυμόμαστε ποιοι είμαστε." ~ Sam Keen
«Πες μου που σας αγαπούν και θα σας πω ποιος είσαι». ~ Creole παροιμία
«Η αγάπη είναι η μεγάλη διαλύτη όλων των δυσκολιών, όλα τα προβλήματα, όλες οι παρεξηγήσεις». ~ Λευκού Αετού
«Η μόνη ανταμοιβή για την αγάπη είναι η εμπειρία της αγάπης». ~ LeCarre John
«Η αγάπη και η μαγεία να έχει πολλά κοινά στοιχεία. Εμπλουτίζουν την ψυχή, την καρδιά απόλαυση. Και οι δύο λαμβάνουν πρακτικές. ~ Νόρα Roberts
Ο έρωτας δεν κάνει την γη να γύρίζει. Η αγάπη είναι που κάνει τη βόλτα να αξίζει τον κόπο. ~ Franklin P. Jones
«Δεν υπάρχει θεραπεία για την αγάπη, αλλά να αγαπήσουν περισσότερο." ~ Ντέιβιντ Χένρι Θορό
«Η αγάπη είναι μια φωτιά. Αλλά αν πρόκειται να θερμάνει την καρδιά σας ή να κάψουν το σπίτι σας, δεν μπορείτε ποτέ να πω. " ~ Crawford Joan
«Να μ 'αγαπάς γιατί είμαι όμορφος, ή είμαι όμορφη γιατί μ' αγάπησες; ~ Σταχτοπούτα
«Για να ερωτεύονται είναι απαίσια απλή, αλλά να πέσει από την αγάπη είναι απλά απαίσιο».
«Όλη η αγάπη είναι γλυκιά -. Δίδεται ή να επιστραφεί»
«Η αγάπη είναι η ελεύθερη άσκηση της επιλογής. Δύο άνθρωποι αγαπούν ο ένας τον άλλο μόνο όταν είναι απολύτως σε θέση να ζουν χωρίς ο ένας τον άλλον, αλλά επιλέγουν να ζήσουν με τον άλλον. " ~ Μ. Σκοτ ​​Πεκ
«Είστε αναπνοή μου, αγάπη μου, πολύ η ζωή μου" ~ Άγνωστο
«Έγραψα το όνομά σας στην άμμο, αλλά τα κύματα που πλένονται μακριά, τότε έγραψα στον ουρανό, αλλά ο αέρας φύσηξε μακριά. Γι 'αυτό και το έγραψα στην καρδιά μου και εκεί θα μείνει. " ~ Από Άγνωστος
Σύντομη χαριτωμένο Αποσπάσματα αγάπη γι 'Αυτόν
«Σύσκεψη που έγινε την τύχη, να γίνει φίλος σου ήταν μια επιλογή, αλλά υπάγονται στην αγάπη με σας ήταν πέρα ​​από τον έλεγχό μου." (Άγνωστο)
«Αν μπορούσε να είναι οποιοδήποτε μέρος σας, θα ήθελα να είναι τα δάκρυά σου. Για να συλληφθεί στην καρδιά σου, που γεννήθηκε στα μάτια σας, ζουν με τα μάγουλα σας, και να πεθάνουν στα χείλη σου. " (Άγνωστο)
«Σήμερα, έπιασα τον εαυτό μου χαμογελά δεν υπάρχει λόγος για ... τότε κατάλαβα σκεφτόμουν για σένα. " (Άγνωστο)
«Αγαπημένη θέση μου να είναι μέσα από αγκαλιές σας, όπου αυτό είναι ζεστή και στοργική. Σε αγαπώ! ' (Άγνωστο)
«Μερικές φορές εγγύτητα σου μου κόβει την ανάσα, και όλα τα πράγματα που θέλω να πω δεν βρίσκουν κανένα φωνή. Στη συνέχεια, στη σιωπή, μπορώ να ελπίζω μόνο τα μάτια μου θα μιλήσουν στην καρδιά μου. " (Άγνωστο)
«Μέσα σου χάνομαι. Χωρίς να βρίσκω τον εαυτό μου θέλει να χαθεί ξανά ». (Άγνωστο)
«Χρειαζόμουν ηλιοφάνεια στις μέρες μου, κάτι για να ξεπλύνει τον πόνο. Είδα μια πολύ απαλή πλευρά του. Που πήρε την καρδιά μου και έκανε το τραγουδήσω. Μακάρι να είχα τρέξει μακριά, και κρύψτε μαζί μου. Η αγάπη πονάει τόσο πολύ περισσότερο, από ό, τι φαίνεται. Υπήρξε ένα πράγμα που δεν έδειξε, τον αγαπώ και δεν ξέρει. "
«Είναι τα πάντα για μένα. Είναι τέλειο για μένα. Αλλά το καλύτερο μέρος όλων ... είναι πως μ 'αγαπάει! "
«Στην πιο τρελά όνειρα μου, παίζεις πάντα τον ήρωα. Στη σκοτεινότερη ώρα μου από τη νύχτα, να μου διάσωσης, θα σώσει τη ζωή μου ».
«Έχω να τον αφήσει να πάει, ώστε να μπορεί να ξέρει, πόσο πολύ τον αγαπώ. Ίσως αν είμαι τυχερός, αυτός θα επανέλθει, αλλά αν όχι, μπορώ να το κάνει μέσω αυτού. "
«Θα ήθελα να τον ακολουθήσει στην κόλαση, αν μου το ζητήσει, και ίσως το έκανα».
«Φίλα με, και μπορείτε να δείτε αστέρια. Αγάπη μου, και εγώ θα τους δώσω. "
«Όταν λες ποτέ, θα πω ψέματα. Όταν λέτε πάντα, θα πω αλήθεια. Όταν σας πω την αγάπη, θα σας πω. "
«Είσαι τόσο χαμένος .... αλλά είσαι χαμένος μου».
«Παντρεύτηκα το πρώτο άτομο που είχα ποτέ φίλησα. Όταν λέω αυτό για τα παιδιά μου, ακριβώς για εμετό. " ~ Μπους Μπάρμπαρα
Σύντομη χαριτωμένο Αποσπάσματα Love for Her
«Την πρώτη φορά που η καρδιά μου ήταν σπασμένη Νόμιζα ότι ήμουν μέσα? Ορκίστηκα Ποτέ δεν είχα την αγάπη ξανά και πιστέψτε με, αυτό ήταν αλήθεια, αλλά όταν μπήκε στη ζωή μου το δεύτερο μάτια σας συναντήθηκε δικό μου, ήξερα ότι θα άξιζαν την αγάπη, ακριβώς όπως και πριν, ακριβώς όπως την πρώτη φορά ».
«Δεν ξέρω γιατί είστε τόσο ιδιαίτερο για μένα; Γιατί σου αρέσει; Γιατί νοιάζομαι για σένα; Γιατί εγώ πάντα σκέφτομαι; Γιατί σ 'αγάπησα, αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο ξέρω ότι η ζωή μου δεν θα είναι όπως αυτό χωρίς εσάς! "
«Έχω πάντα ήθελε έναν κόσμο δικό μου μπορώ να κάνω ό, τι θέλω, ήταν να ζούσα μόνος, μέχρι έρχομαι να ξέρετε, τώρα ήθελα να έχω τον κόσμο είναι κοινά σε δύο, ένας παράδεισος μοιραστεί μαζί σας ... »
«Όταν εσείς στο παρελθόν, υπάρχει μια τρύπα στον κόσμο, την οποία θεωρώ τον εαυτό μου συνεχώς το περπάτημα γύρω από τη διάρκεια της ημέρας, και σε πτώση τα τη νύχτα. Μου λείπεις σαν κόλαση ».
«Προτεραιότητα σας είναι εύκολο - το κάνω κάθε μέρα. Λείπει σας είναι η στενοχώρια, που ποτέ δεν φεύγει ».
«Δεν μπορεί να πάρει να σας δούμε τόσο συχνά όσο θα ήθελα. Δεν μπορεί να πάρει για να σας κρατήσω στην αγκαλιά μου όλη νύχτα. Αλλά βαθιά μέσα στην καρδιά μου πραγματικά ξέρω, εσείς είστε αυτός που αγαπώ, και δεν μπορώ να αφήσω να φύγεις. "
«Θα είχα μάλλον μυρωδιά από τα μαλλιά της ή ένα άγγιγμα του χεριού της από μια αιωνιότητα χωρίς αυτό."
«Αν ποτέ τα πράγματα θα αλλάξουν και την αγάπη σου θα εξασθενίσει, θα ήθελα να σπάσει ακόμα δεν την υπόσχεση που έκανα. αν αφήσεις Θα δεχθεί και δεν υπάρχει τίποτα που μπορώ να κάνω, αλλά θα είμαι εκεί και ακόμα σ 'αγαπώ ... »
«Τι γίνεται αν κάποιος σας λέει το εξής: εγώ δεν πιστεύω σε φλερτ. Είναι απλά ένα χάσιμο χρόνου. Αν μου αρέσει ένα πρόσωπο, θα σου πω το δικαίωμα της μακριά. Αλλά για σένα, θα κάνω μια εξαίρεση. απλά μ 'αγαπάς τώρα και εγώ θα σας δικαστήριο για πάντα »
«Μην πηγαίνετε προσπαθεί κάποια νέα μόδα, Μην αλλάξετε το χρώμα των μαλλιών σας. . . .Δεν θα μπορούσα να σας αγαπήσω καθόλου καλύτερα, σ 'αγαπώ ακριβώς ο τρόπος που είστε. " ~ Billy Joe
«Γεράσουμε μαζί μου? Το καλύτερο είναι ακόμα να είναι." ~ Robert Browning
«Ποτέ δεν ξέρει τι επιφυλάσσει το μέλλον φέρνει Αλλά ξέρω ότι είστε εδώ μαζί μου τώρα Θα κάνουν κατευθείαν Και ελπίζω να είναι το ένα μου το μερίδιο της ζωής μου με."
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εισαγωγικά αγάπη στα άρθρα:? Καλή Αγάπη Quotes? Σαίξπηρ Αγάπη Quotes? Love Quotes και ρήσεις for Her? Αγάπης Αποσπάσματα και ρήσεις για Εκείνον? Αυτά ήταν μερικά σύντομα αποσπάσματα χαριτωμένο αγάπη και φράσεις, που μπορείτε να πείτε σε σημαντικές σας άλλα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σύντομο χαριτωμένο εισαγωγικά να φιλία σας σε ένα υψηλότερο επίπεδο ή να προσθέσετε ένα ειδικό zing στη σχέση σας. Απλά στείλτε το μήνυμα σε όλη την με σύντομους χαριτωμένα αποσπάσματα αγάπης και χαθείτε στον μαγικό κόσμο της αγάπης.