Σήμερα, όλοι μιλάμε για τα αυτοκίνητα επιτάχυνση 0 - 60 mph, σε λιγότερο από 4 ή ακόμα και 3 δευτερόλεπτα. Όμως, έχει κανείς δώσει μια σκέψη να σταματήσει ένα όχημα ζουμ σε 60 mph σε μερικά δευτερόλεπτα; Ήταν μια σοβαρή σκέψη ποτέ δοθεί για την παραγωγή ενός συστήματος πέδησης για να ταιριάζει με την τεράστια επιτάχυνση; Ξέρετε ποιος ήταν ο Στρατηγός Ουίτζι; Οι πεδητικές τεχνολογία πήρε ένα τονωτική ένεση στα τέλη '60 και νωρίς '70, όταν το λιγότερο αποτελεσματικές τυμπανοειδής φρένα αντικαταστάθηκαν από ο ισχυρότερος δισκόφρενα. Ήταν για πρώτη φορά στις high-end, αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, και αργότερα, στη γενική αυτοκίνητα επιδόσεων. Αυτό έφερε τα στοιχεία δισκόφρενο, κυρίως ρότορες φρένων και τακάκια, στο προσκήνιο. Όπως κάθε σύστημα πέδησης συνοδεύεται από πολλή φθορά λόγω χρήσης, ρότορες χρειάζονται αντικατάσταση σε τακτά χρονικά διαστήματα. Αλλά, πριν από την εκμάθηση φρένο κόστος αντικατάστασης στροφείς, είναι σημαντικό να καταλάβουμε περισσότερα σχετικά με ρότορες φρένων.
Τι είναι οι ρότορες φρένων;
Η βασική αρχή της δισκόφρενα είναι να μετατρέπουν την κινητική ενέργεια του περιστρεφόμενου τροχού σε θερμική ενέργεια από την τριβή. Οι δύο σημαντικότερες συνιστώσες του δίσκου πέδησης συστήματος είναι τα τακάκια και ρότορες φρένων. Αυτά γίνονται υψηλού υλικό τριβής. Όταν το πεντάλ του φρένου είναι πατημένο, ένα υδραυλικό μηχανισμό κάνει μια δαγκάνα, σφιγκτήρες οι δύο μαξιλάρια μαζί με περιστρεφόμενο ρότορα του δίσκου, με αποτέλεσμα τη διακοπή περιστροφική κίνηση του τροχού και τη διακοπή του αυτοκινήτου. Έτσι, μπορούμε να δούμε ότι στροφέα ευθυγραμμίζεται στον ίδιο άξονα τον τροχό ίδια και τα τακάκια που δρουν άμεσα στο στροφείς, δρουν έμμεσα στο τροχό.
Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τι ρότορες φρένων υλικό είναι κατασκευασμένα από. Ο παράγοντας που αποφασίζει για τη λειτουργία των φρένων είναι η μεταλλουργική σύνθεση των δρομέων και ο σχεδιασμός του. Αυτή η ιδιότητα ενός στροφέα καθορίζει την ισχύ, τον θόρυβο, τη φθορά και το σημαντικότερο της πέδησης χαρακτηριστικό. Οι Brake ρότορες πλείστον κατασκευασμένο από υψηλής χυτοσίδηρο ποιότητας. Η διαδικασία χύτευσης είναι πολύ παρακολουθείται στενά και εξασφαλίζεται ότι το ποσοστό στο οποίο το σίδερο δροσίζει είναι υψηλή. Η χύτευση γίνεται με τέτοιο τρόπο, ώστε να επιτευχθεί σωστή αντοχή σε εφελκυσμό και σκληρότητα.
Πότε να Αντικαταστήστε Στροφεία Brake;
Είναι καιρός να αντικατασταθεί το ρότορες όταν φοριούνται στο ελάχιστο καθορισμένο όριο, γνωστό και ως απορρίψει πάχος. Rotor πάχος πρέπει πάντα να μετράται με μικρόμετρο ότι καθορίζει επακριβώς πάχος. Αν συμβεί να παρατηρήσετε σκληρά σημεία στο ρότορες, πεδών ρότορες καθίσταται υποχρεωτική. Σκληρός σημεία μπορούν να επιστρέψουν ακόμα και αν το στροφείο έχει υποστεί ξαναέρθει στην επιφάνεια. Squealing είναι άλλο ένα σημάδι ότι είναι καιρός να αλλάξει ρότορες φρένων. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ένα δυνατό θόρυβο ή υψηλή προδοσία αγωνιστικό χώρο μπορεί να ακουστεί σχετικά με την εφαρμογή των φρένων. Πρόκειται ένα σημάδι ότι υπάρχει ανάγκη για αλλαγή της ρότορες φρένων ή τα τακάκια. Διαβάστε περισσότερα για τους θορύβους των αυτοκινήτων και τι σημαίνουν.
Brake Κόστος Αντικατάστασης Στροφεία
Όσον αφορά το κόστος αντικατάστασης φρένο στροφείς ανησυχεί, ένα στροφείο φρένο θα σας κοστίσει οπουδήποτε μεταξύ $ 35 έως $ 75, κάθε ανάλογα με τον τύπο και το υλικό. Ωστόσο, είναι πάντα συνιστάται να αντικαταστήσει ρότορες φρένων σε ζεύγη. Για παράδειγμα, αν θέλετε να αντικαταστήσετε το στροφείο για το μπροστινό αριστερό τροχό, θα πρέπει επίσης να αντικατασταθεί η εν λόγω του μετώπου ενός δικαιώματος, καθώς και το αντίστροφο. Και ως εκ τούτου, πολλά εξαρτήματα αυτοκινήτων καταστήματα πωλούν ρότορες φρένων σε ζευγάρια, τα οποία και μπορεί να σας κοστίσει περίπου $ 100 έως $ 200 ανά ζευγάρι, μαζί με κάποια αξεσουάρ. Τα περισσότερα από τα στροφεία έχουν ένα κιτ βοήθειας αντικατάστασης και εγχειρίδιο χρήσης μαζί τους, έτσι ώστε αυτή η εργασία μπορεί να γίνει από κανέναν. Αλλά, όπως φρένων είναι ένα πολύ ζωτικό στοιχείο ενός αυτοκινήτου, θα ήθελα να σας συμβουλεύσει να λάβει επαγγελματική βοήθεια. Αν συμβεί πάτε σε ένα κέντρο επισκευής αυτοκινήτου, των φρένων στροφείο κόστος αντικατάστασης μπορεί να εμφανίσουν οίδημα πάνω από το διπλάσιο του κόστους στροφείς, όπως του κόστους εργασίας και άλλες κρυφές χρεώσεις.
Anther παράγοντας που μπορεί να αυξήσει το κόστος πεδών θα είναι τα τακάκια αντικατάσταση και πεδών δαγκάνες. Στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτά τα δύο στοιχεία φρένων χρειάζονται αντικατάσταση συχνότερα από ρότορες φρένων.
Διαβάστε πολλά περισσότερα για:? Πώς να αντικαταστήσει φρένων Στροφεία? Πώς να αντικαταστήσει Δισκόφρενα? Τακάκια αντικατάσταση Κόστος? Αυτοκινήτου πέδησης Προβλήματα? Αυτό δίνει μια πλήρη λογαριασμό σχετικά με ρότορες κόστος πεδών. Ελπίζω να αποδειχθεί εξαιρετικά επωφελής για σας και το αυτοκίνητό σας. Θυμηθείτε φρένων είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος αυτοκίνητο, και την κατάλληλη φροντίδα δεν πρέπει να διακυβευθεί στην περίπτωσή της.