Αστεία Χαιρετισμούς Voicemail

Έχετε φτάσει τον αυτόματο τηλεφωνητή εννέα .. ένα .. οκτώ .. τρεις .. or Hey αυτό είναι (όνομα), αφήστε μήνυμα μετά το μπιπ, είναι μερικά από τα βαρετά και τυπικές ευχές τηλεφωνητή που έχουμε γενικά καταγράφουν στο φωνητικό ταχυδρομείο τηλέφωνό μας. Αλλά αυτή τη φορά γιατί να μην δοκιμάσετε κάτι διαφορετικό; Αντί για την τήρηση αυτών των σοβαρών φωνητικών μηνυμάτων, ας έχουμε μερικές ενδιαφέρουσες και αστεία χαιρετισμούς τηλεφωνητή. Εκτροφή των ζώων αυτών ξεκαρδιστική χαιρετισμών φωνητικού ταχυδρομείου δεν θα πρέπει μόνο να σας κάνει να νιώθω καλά, αλλά καλούντες σας θα πρέπει επίσης να απολαύσουν μουσική τους. Ακόμα κι αν ίσως αναστατωμένος μαζί σας ότι δεν λαμβάνει κλήση τους, είμαι βέβαιος ότι άκουσε αυτά τα μηνύματα θα έχουν την ηρεμία τους σίγουρα κάτω. Τώρα, αν αναρωτιέστε από πού να πάρουν τέτοια αστεία χαιρετισμούς τηλεφωνητή ιδεών ή μηνυμάτων, δεν ανησυχείτε, όπως έρχεται εδώ μια λίστα με μερικές μεγάλες και αστεία χαιρετισμούς τηλεφωνητή για κινητά τηλέφωνα, για εσάς. Διαβάστε περισσότερα για τις ιδέες του φωνητικού ταχυδρομείου.
Αστεία μηνύματα τηλεφωνητή
Χαίρομαι που η ονομασία της, αλλά εγώ απλά δεν είμαι σε θέση να σας διασκεδάσει τώρα. Ωστόσο, εάν προσφέρεται να αγοράσει το δείπνο, μπορεί να είναι διαθέσιμες νωρίτερα απ 'όσο νομίζετε. Μην ξεχάσετε να αφήσετε το όνομα και τον αριθμό σας, έτσι δεν μπερδεύονται με διαφορετικές προσφορές και να πάει σε λάθος εστιατόριο. Αντίο!
Δεν είμαι σε θέση να φτάσουμε στο τηλέφωνο, παρά το γεγονός ότι είμαι σε θέση να σκαρφαλώνει βουνά, θαλάσσιο σκι, και να παίξει μια μέση σαξόφωνο. Έτσι, παρακαλώ αφήστε μου μήνυμα σας και θα έρθω σε σας σύντομα. Ευχαριστώ για την πρόσκληση.
Πώς μπορείτε να αφήσετε ένα ηλίθιο σε αγωνία; Αφήστε μήνυμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. Αντίο!
Ξέρεις τι έχω για το μίσος τηλεφωνητή μηνύματα; Θα συνεχιστεί και επάνω, σπαταλάτε το χρόνο σας. Θέλω να πω, το μόνο που πραγματικά θα πρέπει να πω, δεν είμαστε μέσα, να αφήσει ένα μήνυμα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχω αποφασίσει να κρατήσει δικό μου απλή και σύντομη. Δεσμεύομαι να σας καλούντος μου ότι ποτέ δεν θα πρέπει να υποφέρουν από ένα άλλο μεγάλο μήνυμα τηλεφωνητή όταν με καλέσετε. Αντίο!
Γεια σου. Αυτό είναι (όνομα). Εάν η εταιρεία τηλέφωνο, έχω ήδη στείλει τα χρήματα. Αν είστε οι γονείς μου, στείλτε χρήματα. Αν είστε χρηματοπιστωτικό ίδρυμα ενισχύσεων μου, δεν έχετε να μου δανείσεις αρκετά χρήματα. Εάν είστε φίλοι μου, μου χρωστάς λεφτά. Αν είστε γυναίκα, μην ανησυχείτε, έχω πολλά χρήματα. Αντίο!
Είμαι τρέχει σε όλη την δημιουργία και την πλάτη σήμερα,? Αλλά αφήστε μου ένα μήνυμα στο δικό του ιδιαίτερο τρόπο σας.? Όταν παίρνω πίσω και να ακούσετε αυτό που λέτε,? Θα σας καλέσουμε, αλλά σε μια λιγότερο κουραστική μέρα.
Είμαι παγιδευμένος σε αυτό το πλαίσιο και δεν μπορώ να βγούμε. Βοήθησέ με σε παρακαλώ!! Απλά μιλούν σε αυτό το πλαίσιο, όταν κάνει ότι παράξενο ήχο, και θα είμαι σε θέση να βγούμε και να σας καλέσουμε.
Στοίχημα νόμιζες ότι ήμουν έτοιμος να απαντήσει στο τηλέφωνο. Λοιπόν, δεν είμαι. Από την άλλη πλευρά, θα ήθελα πραγματικά να με αφήσει ένα εμπνευσμένο μήνυμα γι 'αυτό δεν θα διστάσω να σας καλέσουμε το συντομότερο μπορώ. Ευχαριστώ.
Γεια σου. Αυτό είναι (όνομα) μιλώντας. Είμαι σπίτι τώρα, και σε μια στιγμή, θα έχω μια απόφαση να κάνει. Αφήστε το όνομα και τον αριθμό σας και θα είμαι το σκέφτομαι.
Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει, αυτό είναι ένα μηχάνημα - ιδιοκτήτης μου δεν θέλει να πλαισιώσει, η εφημερίδα, ή τα χαλιά καθαρίζονται. Αυτός δωρίζει σε φιλανθρωπικά ιδρύματα μέσω του γραφείου του και δεν θέλουν την εικόνα τους που λαμβάνονται. Αν είστε ακόμα μαζί μου, αφήστε ένα μήνυμα και θα δούμε αν σας καλεί πίσω.
Αυτό δεν είναι ένα φωνητικό μήνυμα? Αυτό είναι μια τηλεπαθητική συσκευή σκέψη-εγγραφής. Μετά τον τόνο, σκεφτείτε το όνομά σας, ο λόγος σας για την κλήση, και μια σειρά όπου μπορώ να σας βλέπουν και θα σκεφτώ για την επιστροφή κλήση σας.
Μαμά, μπαμπά ... Δεν νομίζετε ότι θα ήταν πιο εύκολο να με βρείτε αν είχα ένα κινητό τηλέφωνο; Συγκρατημένες όσον αφορά τρόπους για μια έγκαιρη δώρο γενεθλίων;
Μπορεί να ήθελε επίσης ανάγνωση:? Τηλεφωνητής Παραδείγματα Greeting? Funny Voice Mail μηνύματα? Αστείες Τηλεφωνητής μηνύματα? Αυτά ήταν μερικά από τα καλύτερα αστεία χαιρετισμούς τηλεφωνητή. Δοκιμάστε να εγγράψετε τους σε αυτόματο τηλεφωνητή σας και αφήστε τους να γαργαλάω σας καθώς και καλούντες σας αστείο οστών. Απολαύστε τον!