Top Pick Up Lines

Σήκωσε γραμμές, ή συνομιλία ορεκτικά, όπως υποδηλώνει το όνομα, εξυπηρετούν το σκοπό να σπάσει τον πάγο ή την έναρξη μιας συνομιλίας με τους ξένους. Σήκωσε γραμμές είναι επίσης χρήσιμο εάν θέλετε να ξέρετε το πρόσωπο λεπτομερώς. Είναι μια λανθασμένη αντίληψη ότι μόνο οι έφηβοι και μαθητών require απαρτίζεται γραμμές για να μιλήσετε με το αντίθετο φύλο. Μπορεί να είναι χρήσιμο για ανθρώπους κάθε ηλικίας και φύλου. Τα παρακάτω είναι μερικά top pick up γραμμές ποτέ.
Top Pick Up Lines όλων των εποχών? Σήκωσε γραμμές μπορούν να πνευματώδης, χιουμοριστική, απεριποίητος, cheesy ή ακόμα και κουτσός και ανόητο. Ωστόσο, οι ακόλουθες είναι μερικές από τις καλύτερες πάρει τις γραμμές όλων των εποχών. Απλά επιστρατεύσει την εμπιστοσύνη σας, χρησιμοποιήστε το σωστό τόνο και πηγαίνετε για το!
Έτσι, αυτό που δεν έχετε ενημερωθεί απόψε;
Μπορείτε να μου δώσετε τις κατευθύνσεις .......... να φτάσει η καρδιά σας;
Νιώθω σαν τον Richard Gere, και στέκομαι δίπλα σου, την όμορφη γυναίκα.
Μακάρι να ήταν απαραίτητη πλατεία και ήσουν συνημίτονο πλατεία, διότι μαζί θα μπορούσαμε να είμαστε ένα?. (Βεβαιωθείτε ότι αυτός / αυτή γνωρίζει τα μαθηματικά τους, πριν να χρησιμοποιήσετε αυτό)
Το μόνο πράγμα που τα μάτια σας δεν μου έχουν πει είναι το όνομά σου.
Πρέπει να μιλάμε ή να συνεχίσουν φλερτ από απόσταση;
Hershey κάνουμε εκατομμύρια φιλιά την ημέρα, αλλά ζητάω ένα μόνο!
Θα μ 'αγγίζεις έτσι μπορώ να πω στους φίλους μου έχω αγγιχτεί από έναν άγγελο.
Θέλεις σταφίδα;Τίποτα? Για Τότε πώς μια ημερομηνία;
αγόρια μου εκεί στοίχημα ότι δεν θα ήμουν σε θέση να ξεκινήσετε μια συζήτηση με την πιο όμορφη κοπέλα στο δωμάτιο.? Θέλετε να αγοράσετε μερικά ποτά με τα χρήματά τους;
Υπάρχουν πολλά να πω ..., αλλά είναι τα μάτια σου που δεν μου επιτρέπουν να πω ακόμα ένα κομμάτι.
Διαβάστε περισσότερα για:? Καλή Pick Up Lines? Χαριτωμένος Pick Up Lines? Μεγάλη Pick Up Lines? Top Pick Up Lines για τα κορίτσια? Εδώ σου έδωσα μερικά pick up γραμμές για τα κορίτσια, όπως ζητήσατε, είναι αστείο, γλυκιά και θα πρέπει να είναι σε θέση να εκτελέσει την πράξη της «μαζεύοντας» αρκετά καλά.
Δεν χρειάζεται τα κλειδιά του αυτοκινήτου να οδηγείτε τρελλό.
Πιστεύετε στην αγάπη με την πρώτη ματιά ή πρέπει να περπατήσει και πάλι;
Αν σας προσκόπους; Επειδή έχετε δέσει την καρδιά μου σε έναν κόμβο!
Έχασα το αρκουδάκι μου, ναι, μπορώ να κοιμηθώ μαζί σου;
Γεια σας πρέπει να είναι cos ένα πουλόβερ "με πήρατε να αισθάνεσαι μια ζέστη σε όλη!
Με συγχωρείτε, αλλά νομίζω ότι θα πέσει κάτι!? Σαγόνι μου!
Διαβάστε περισσότερα για:? Pick Up Lines για χρήση σε αγόρια? Pick Up Lines για τα κορίτσια? Top Pick Up Lines για Παιδιά? Επίσης έχουμε κάποια ανάκαμψη γραμμές για παιδιά πάρα πολύ. Έτσι ρίχνει μια ματιά στα παρακάτω.
Είμαι σταγόνα βροχής / νιφάδα χιονιού και είμαι κωδικού για εσάς.
Είστε σίγουροι ότι δεν είστε ένα φούρνο μικροκυμάτων; Διότι, εσείς κάνει την καρδιά μου λιώσει!
Πρέπει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα μάτια μου, απλά δεν μπορώ να τους πάρει από σας.
Είστε καθιστώντας τις άλλες γυναίκες εδώ μέσα δείχνουν πολύ άσχημα!
Τα μάτια σας είναι το ίδιο χρώμα με Porsche μου!
Μπορώ να δανειστώ ένα τέταρτο;? Για ποιο λόγο;? Θέλω να καλέσω τη μαμά μου και να πω εγώ μόλις συναντήσει το κορίτσι των ονείρων μου.
Γυναίκα: Με συγχωρείτε, έχετε το χρόνο; ? Είστε: Ναι! Έχετε την ενέργεια;
Δεν μπορώ το χορό, αλλά σίγουρα θα αγάπη για να σας κρατήσει όταν χορεύετε!
Διαβάστε περισσότερα για:? Pick Up Lines για Παιδιά? Pick Up Lines για άντρες? Μόλις έχετε χρησιμοποιήσει αυτά τα pick up γραμμές, είναι σημαντικό να τις μετατρέψει σε μια ενδιαφέρουσα πλήρη και συνομιλία? Η οποία δεν είναι δύσκολη. Ωστόσο, θα πρέπει να θυμόμαστε ότι δεν υπάρχουν πάρει τις γραμμές που έχουν μια εγγύηση ως προς την αποτελεσματικότητά τους. Το αποτέλεσμα της χρήσης των εν λόγω pick up γραμμές εξαρτάται μόνον από το ομιλητής και την κατάσταση! Καλή Τύχη!