Αγάπη πράγματα να πω στο φίλο σας

Ας απλώς προσπαθήστε να έχετε ένα θαυμάσιο φορά αυτό το Σαββατοκύριακο. Δεν σημαίνει να προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τα πάντα στο θάνατο για μια φορά, αν είναι δυνατόν. Ειδικά εμένα. Σ'αγαπώ. ~ JD Salinger
Πάνω κρίσιμη μυαλό και σούπερ επικριτικό διάνοιες, στέλεχος οποιαδήποτε εκτίμηση για την αγάπη. Ρομαντική χάνει τον δρόμο της, κάπου κάτω από τη γραμμή και «Θα σε περιμένω» μετατρέπει την τροφή σε «στο ψυγείο, θα είμαι αργά. Μην περιμένετε έως και για μένα. " Απλά λόγια της αγάπης, δεν πειράζω πλέον αισθήσεις σας και Επίσης, δεν ανάβουν πρόσωπό σας με χαμογελώντας. Το πρόβλημα έγκειται, δεν περιλαμβάνονται στο επανειλημμένα μιλήσει λόγια, αλλά στην έλλειψη του πάθους με τα οποία έρχονται έξω. Αν λέτε κάθε λέξεων κατά μέσο όρο, τη φράση θα μπορούσε να λειτουργήσει σαν μαγικό. Δηλαδή, οι λέξεις είναι ό, τι πρέπει να πάρετε την καρδιά μακριά, έτσι δεν είναι;! Χρησιμοποιήστε αυτά τα πράγματα πολύ να πω στον φίλο σας, με την καρδιά σας να αναζωπυρώσει τη χαμένη αγάπη.
Γλυκό πράγματα να το ξεχωρίσετε φίλο σας
Sometimes η προφανής «Σ 'αγαπώ», μπορούν να κάνουν το χαμόγελο προσώπου. Αγάπη πράγματα να πω στον φίλο σας μπορεί να γραφτεί στις μικρές κάρτες μήνυμα που έρχονται με λουλούδια ή με ευχετήριες κάρτες επίσης. Αφήστε αυτά στην τσάντα του ή στο ψυγείο ή σε ένα μέρος όπου υποτίθεται ότι δεν πρέπει να είναι (αλλά θα πάμε εκεί για κάποιο λόγο). Ένας από τη φρουρά 'αγαπώ », σημειώστε ότι θα είναι το πιο αγαπημένες μία. ? Μου λείπεις όταν δεν είσαι μαζί μου. ? Λατρεύω τον τρόπο με αγαπάς. ? Είστε ατελείωτες μελωδία μου. ? Πόσο πολλά αστέρια ο Θεός να κλέψει από τον ουρανό, όταν έκανε τα μάτια σας; ? Είμαι χαμένος. Θα σας κρατήσει μένα; ? Αν ήταν τυρί μου, θα θέλουν να είναι macaroni σας. ? Αν θα μπορούσα ευχή για ένα πράγμα σε αυτόν τον πλανήτη, θα ήθελα τα χείλη σου να αγγίξει δικό μου, χωρίς μια ερώτηση, χωρίς έναν ήχο. ? Είστε ατέλειωτη αγάπη μου. ? Παίρνω goosebumps τη σπονδυλική μου στήλη, κάθε φορά που παραμορφώσουν τα όπλα σας γύρω μου. · Όταν έχω κλείσει μάτι μου στη νύχτα, όλα τα βλέπω να είναι γύρω μου. ? Αγαπώ μυρίζοντας τη μυρωδιά σου που καθυστερεί τα ρούχα μου μετά εμείς μέρος. ? Είστε το πιο υπέροχο άνθρωπος που έχω γνωρίσει. ? Αγαπώ τον τρόπο που μου κάνετε την αίσθηση. ? Μπορείτε να νιώθω ολοκληρωμένη. Η καθημερινή μαζί σου αξίζει σε κάθε αστέρι στον ουρανό.? Διαβάστε περισσότερα για:? Γλυκό πράγματα να πω στο φίλο σας? Χαριτωμένος μηνύματα για Εκείνον? Πράγματα χαριτωμένο να το ξεχωρίσετε το φίλο σας
Συνήθως εμείς οι γυναίκες αγαπούν όλα τα χαριτωμένο πολτώδης ρομαντικά πράγματα. Αλλά οι άνδρες είναι πολύ κρυφά σταθώ σε περιόδους του ρομαντισμού. Φωτίστε το χώρο με κεριά και να τον κρατήσει όσο το δυνατόν πλησιέστερα σε σας γίνεται. Whisper these αγάπη πράγματα να πει ο φίλος σας στο αυτί, και πιστέψτε με, θα βρουν έναν τρόπο να την καρδιά του. ? Εάν ήμουν τυφλός, μέσα στην καρδιά μου θα μπορούσα να εξακολουθούν να βλέπουν την ομορφιά που είστε εσείς. ? Είστε η αγάπη της ζωής μου. ? Κάθε φορά που σας βλέπω, θα εξετάσουμε πιο όμορφος. ? Είστε ο λόγος Κυρ μου ανεβαίνει κάθε πρωί. ? Αν δεν ήταν για σένα, ο κόσμος μου θα καταρρεύσει. ? Ήθελα να πω κάτι, αλλά το ξέχασα όταν σε είδα. ? Σ 'αγαπώ τόσο πολύ. ? Θα μπορούσα να σας κρατήσω πάντα. ? Αγάπης, είναι η ώρα να αυξηθεί και να λάμψει. ? Sunshine, το πρωί της ήδη. ? Η λάμψη στα μάτια σας είναι το μυστικό συστατικό της ευτυχίας μου. ? Είναι δύσκολο να βρεθεί το πιο γλυκό πράγμα να πει, όταν έχω την πιο γλυκιά άτομο που στέκεται δίπλα μου.? Διαβάστε περισσότερα για:? Αγάπης Αποσπάσματα και ρήσεις για Εκείνον? Γλυκιά αγάπη ρήσεις? Νίκαια ρομαντικά πράγματα να το ξεχωρίσετε φίλο σας
Αγάπη πράγματα να πω στον φίλο σας, μπορούν να είναι μια ειλικρινής δείτε την ευγνωμοσύνη πάρα πολύ. Δείξτε του τι πραγματικά σημαίνει για σας, με το πιο προσεκτικά επιλεγμένες λέξεις. ? Σας ευχαριστούμε για την αγαπημένη μου και είναι ποιοι είστε. ? Είστε μεγαλοφυία μου σε ένα μπουκάλι, γιατί κάνετε όλες τις επιθυμίες μου να έρθει αληθινός. ? Λατρεύω τον τρόπο που κοιτάτε εμένα. ? Μου αρέσει να σε κρατήσω στην αγκαλιά μου. ? Είστε το πιο νόστιμο πράγμα που έχω δοκιμάσει ποτέ. ? Αν ο Θεός μου έδωσε την ευκαιρία να ξαναζήσει τη ζωή μου, θα είμαι πίσω στο χρόνο γνώρισα πρώτα, και να παγώσει πάντα. Αγαπώ looking στα μάτια σου. ? Ο κόσμος μου είναι άδεια χωρίς εσάς. ? Αγαπώ τον τρόπο που φωτίζουν την αίθουσα. ? Η αγάπη σας είναι από τα σύννεφα που καλύπτουν τον κόσμο μου. ? Πιστεύω σε εσάς. ? Βρήκα, και έχω βρεθεί αδελφή ψυχή μου.Διάβαζε περισσότερα για: Η αγάπη Αποσπάσματα και ρήσεις; χαριτωμένο αγάπη ρήσεις · είστε να βρείτε μια πληθώρα πράγματα πολύ να πω στον φίλο σας για ευχετήριες κάρτες, μέσα από αποσπάσματα ταινιών και ακόμη και μέσω της online αναζητήσεις. Η αλήθεια παραμένει ότι λόγια που λέγονται με αγάπη μπορούν να ακουστούν από τον εραστή σας. Αν πραγματικά να πω, τι λέτε, τότε η αγάπη είναι αμοιβαία πάρα πολύ. Έτσι, αυτά τα λόγια είναι η ευκαιρία σας για να αξιοποιήσουν τα αποδόσεων της αγάπης για την αιωνιότητα, εάν σπέρνετε με ακεραιότητα.