Βίβλων στίχους για Funerals

Μια κηδεία είναι η τελευταία ευκαιρία να αποχαιρετήσουμε αγαπημένους σας και επιθυμούν αυτών για τελική ταξίδι τους. Πρόκειται για μια τραγική περίπτωση όπου τα μέλη της οικογένειας θρηνούν το θάνατο της αγαπημένης τους, προσφέροντάς τους προσευχές και αναβιώνοντας τις μνήμες του αναχώρησε ψυχής. Η χαροκαμένη οικογένεια είναι παρηγορείται κρατώντας ένα κήρυγμα ή μάζα στη μνήμη των νεκρών, όπου καθοδηγούνται από ιερέας. Ο ιερέας διαβάζει τον κηδεία Στίχοι Βίβλων ώστε να μεταδώσει αντοχή στην grieving οικογένεια και φίλους. Αυτές οι λέξεις της φρόνησης από την Αγία Γραφή εμπνεύσει και να φωτίσει την οικογένεια, ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν την απώλεια και το πρόσωπο τη δική τους ζωή. Λαμβάνοντας υπόψη είναι κατωτέρω μερικά παρήγορο Στίχοι Βίβλων για τις κηδείες. Περισσότερα για Καθολικισμός και Χριστιανισμό.
Μεγάλη Βίβλων στίχους για Funerals
Λαμβάνοντας υπόψη είναι κατωτέρω μερικά από τα μεγαλύτερα κηδείας στίχους Βίβλων που συχνά απαγγέλλονται στην κηδεία υπηρεσίες.
Δόξα στο Θεό και Πατέρα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, ο Πατέρας της συμπόνιας και ο Θεός του όλες τις ανέσεις, που ανέσεις μας σε όλα τα προβλήματά μας, έτσι ώστε να μπορέσουμε να την άνεση αυτών σε οποιοδήποτε πρόβλημα με την άνεση που εμείς οι ίδιοι έχουμε λάβει από τον Θεό . Γιατί όπως τα πάθη του Χριστού πάνω ροή στις ζωές μας, έτσι και δια του Χριστού ξεχειλίζει άνεσή μας.? 2 Κορινθίους 1:3-5
Μην αφήνετε τις καρδιές σας να είναι προβληματική. Εμπιστοσύνη στο Θεό? Εμπιστοσύνη και σε εμένα. Στο σπίτι Πατρός μου είναι πολλά δωμάτια? Εάν δεν ήταν έτσι, θα είχα σας είπα. Εγώ είμαι πρόκειται εκεί να προετοιμάσω μια θέση για σας. Και εάν υπάγω και ετοιμάσω τόπον σένα, Θα έρθω πίσω και λαμβάνουν να είσαι μαζί μένα ότι μπορείτε επίσης ενδέχεται να όπου είμαι. ? John 14:1-3
Αλλά εγώ δεν θέλω να αγνοείτε, αδελφοί, για όσους κοιμήθηκαν, μήπως θλίψη και άλλοι που δεν έχουν ελπίδα. Διότι, εάν πιστεύουμε ότι ο Ιησούς πέθανε και αναστήθηκε, έτσι και ο Θεός θα φέρει μαζί του όσοι κοιμούνται στον Ιησού.? 1 Θεσσαλονικείς 4:13-14
Έτσι είμαστε πάντα σίγουροι, ξέροντας ότι ενώ βρισκόμαστε στο σπίτι στο σώμα είμαστε απουσιάζουν από Κυρίου. Διότι περιπατούμεν δια πίστεως, όχι εξ όψεως. Έχουμε αυτοπεποίθηση, ναι, καλά ευχάριστη μάλλον να απουσιάζει από το σώμα και να παρίστανται μαζί με τον Κύριο?. 2 Κορινθίους 5:6-8
Αγαπημένοι Εδάφια Γραφή για Funerals
Δεδομένης είναι κατωτέρω μερικά δημοφιλή και διαχρονικοί αγαπημένοι κηδεία στίχους bible.
εσύ φόβος δεν? γιατί είμαι μαζί σοι: Δεν καταθορυβημένο? γιατί είμαι σου Θεός: θελω ενισχυσει thee? yea, εγώ θα βοηθήσει thee? yea, θα τηρώ σοι με το δεξί χέρι της ευθύτητας μου ..Διοτι εγω Κύριον τον Θεόν σου θα κατέχει σου δεξιων, λέγοντας σοι unto, όχι Φόβο? Ι θα βοηθήσει thee.? 41:10 Ησαΐας, 13
Εκείνος που κατοικεί στους μυστική θέση του Υψίστου Shall τηρούν υπό την σκιά του Παντοδύναμου. Θα πω του Κυρίου, Εκείνος είναι το καταφύγιό μου και μου φρούριο? Θεέ μου, σ 'Αυτόν θα εμπιστευθώ. ? Ψαλμός 91:1-2
Ι ανυπόμονα αναμένουν και ελπίζω ότι θα είμαι κατά κανένα τρόπο δεν ντρέπεται, αλλά θα έχουν επαρκείς θάρρος έτσι ώστε τώρα όπως πάντα Χριστός θα εξυψωθεί στο σώμα μου, είτε από ζωής ή με θάνατο. Για για να μένα, να ζήσει είναι Χριστό και το αποθανειν κέρδος. Αν είμαι να συνεχίσει να ζει στο σώμα, αυτό θα σημαίνει εποικοδομητική εργασία για μένα. Ωστόσο, αυτό που πρέπει να επιλέξω; Δεν ξέρω! I am torn between the δύο: I desire to depart and be with Christ, which is better by far? Philippians 1:20-23 NIV
Μου είπε: Είναι γίνει. Είμαι το Άλφα και το Ωμέγα, η αρχή και το τέλος. Σε τον ποιος διψά Θα δώσω να πιω χωρίς κόστους από την άνοιξη του το νερό της ζωής. Εκείνος που υπερνικά θα κληρονομήσει όλα αυτά, και θα είμαι Θεό του και αυτός θα γιος μου.? Αποκάλυψη 21:6-7 ΜΖΑ
Διαβάστε περισσότερα καθεξής? Κηδεία Ποιήματα? Συμπάθεια Ρήσεις? Ενθάρρυνση Γραφή Εδάφια? Catholic Κηδεία Αναγνώσεις? Κατά τις σκληρότερες χρόνο της ζωής κάποιου, όταν άλλα λόγια υγιούς συμπάθειας παράλογες, τα λόγια του Θεού μπορεί αναβιώσει αληθινά ελπίδα και μεταδώσει δύναμη στο πενθούντες οικογένεια. Κηδεία Στίχοι Βίβλων σήμα της εκπλήρωσης μιας ζωής και να επικαλεστεί ανανεωμένη ελπίδα να ξεκινήσει η επόμενη.