Funniest Αποσπάσματα Ever

Funniest αναφέρει ποτέ τη γροθιά για να σας βοηθήσει μέσα από μια ημέρα σύρετε στο γραφείο. Οι πιο αστείες εισαγωγικά είπε ποτέ είναι γεμάτες γέλια και συγκρατημένα γέλια. Αυτό το άρθρο θα καλύψει ορισμένες από τις πιο αστείες εισαγωγικά και ρήσεις, όπως, είμαι μια εξαιρετική οικονόμος. Κάθε φορά που παίρνω διαζύγιο, κρατάω ένα σπίτι. Zsa Gabor από Zsa. Εάν έχετε απολαύσει αυτό το πιο διασκεδαστικό απόσπασμα ποτέ ή μπορεί να είναι ακόμα και στον πειρασμό να διαβάσω λίγο περισσότερο παρόμοιο τρόπο, στη συνέχεια, διαβάστε και ετοιμαστείτε να κυλήσει στο πάτωμα με το γέλιο.
Αστείες Αποσπάσματα και ρήσεις
Funniest Quotes είπε ποτέ από τον Albert Einstein? Το μόνο πράγμα που έρχεται σε επαφή με τη μάθηση μου είναι η εκπαίδευση μου. ? Η κοινή λογική είναι η συλλογή των προκαταλήψεων που αποκτήθηκαν από την ηλικία δεκαοχτώ. ? Η απελευθέρωση της ατομικής ενέργειας, δεν έχει δημιουργήσει ένα νέο πρόβλημα. Έχει απλώς έκανε πιο επιτακτική την ανάγκη επίλυσης ενός υπάρχοντος. ? Ξέρω ότι δεν με τι όπλα Γ 'Παγκόσμιο Πόλεμο θα διεξάγονται οι μάχες, αλλά Παγκοσμίου Πολέμου IV θα διεξαχθεί με ξύλα και πέτρες. ? Funniest Quotes είπε ποτέ από τον Mark Twain? Δεν είχα παραστεί στην κηδεία, αλλά έστειλα ένα ωραίο γράμμα, λέγοντας πως εγκριθεί από αυτό. ? Ποτέ δεν έχω αφήσει εκπαίδευσή μου παρεμποδίζουν την εκπαίδευσή μου. ? Γιατί κάθεστε εκεί να μοιάζουν με ένα φάκελο χωρίς οποιαδήποτε διεύθυνση σε αυτό; ? Ο άνθρωπος που δεν διαβάζει καλά βιβλία δεν έχει κανένα πλεονέκτημα σε σχέση με τον άνθρωπο που δεν μπορεί να τα διαβάσει. ? Να είστε προσεκτικοί σχετικά με την ανάγνωση βιβλίων για την υγεία. Μπορείτε να πεθαίνουν από ένα τυπογραφικό λάθος. ? Funniest Quotes είπε ποτέ του Βολταίρου? Αν δεν υπήρχε Θεός, θα ήταν αναγκαίο να τον εφεύρουμε. ? Κάθε άνθρωπος είναι ένοχος για όλα τα καλά δεν έκανε. ? Οι κυβερνήσεις πρέπει να έχουν και οι δύο βοσκοί και κρεοπώλες. ? Δεν νιφάδα χιονιού σε μια χιονοστιβάδα αισθάνεται πάντα υπεύθυνος. ? Funniest Quotes είπε ποτέ του Winston Churchill? Εάν πρόκειται να ταξιδέψετε μέσα από την κόλαση, συνεχίζω. ? Winston, αν ήμουν γυναίκα σου, είχα θέσει δηλητήριο στον καφέ σας. ~ Astor Lady. Νάνσυ, αν ήμουν ο σύζυγός σας, θα ήθελα να το πίνουν. ~ Winston Churchill? Πάντως όμορφη η στρατηγική, θα πρέπει περιστασιακά ματιά στα αποτελέσματα. ? Funniest Quotes είπε ποτέ από τον George Carlin? Σκεφτείτε πόσο ηλίθιος το μέσο άνθρωπο είναι, και να συνειδητοποιήσουν οι μισοί από αυτούς είναι stupider από αυτό. ? Ποτέ δεν πατήσαμε δέκα, αλλά ένα βράδυ, εγώ πατήσαμε πέντε δυάρια. ? Μου θυμίζει κάτι τρίτος-βαθμού δάσκαλος μου είπε σε μας. Είπε, να μου δείξετε ένα τροπικό φρούτο και θα σας δείξω ένα cocksucker από τη Γουατεμάλα. ? Κανένα σχόλιο δεν είναι ένα σχόλιο. ? Ο πραγματικός λόγος που δεν μπορούμε να έχουμε τις Δέκα Εντολές στο δικαστήριο: Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε θελεις να μην κλέβουν, Δεν θελεις μοιχεύσεις, και εσύ να μην ψευδομαρτυρήσεις σε ένα κτίριο γεμάτο από δικηγόρους, δικαστές και πολιτικούς. Δημιουργεί ένα εχθρικό περιβάλλον εργασίας. ? Funniest Quotes είπε ποτέ από τον Steve Martin? Boy, τα Γαλλικά: Έχουν μια διαφορετική λέξη για τα πάντα! ? Πρώτα ο γιατρός μου είπε τα καλά νέα: Επρόκειτο να έχουμε μια ασθένεια που ονομάζεται μετά από μένα. ? Φιλοξενία την απονομή των Όσκαρ είναι σαν να κάνει έρωτα με μια γυναίκα. Είναι κάτι που μόνο να πρέπει να γίνει όταν ο Billy Crystal είναι έξω από την πόλη. ? Υπάρχει ένα πράγμα που θα σπάσει την πάροδο, και αυτό είναι αν μου έχουν αλιευθεί με μια άλλη γυναίκα. Δεν θα θέσει υποψηφιότητα για αυτό. ? Πιστεύω ότι το σεξ είναι ένα από τα πιο όμορφα, φυσικά, υγιεινά πράγματα που τα χρήματα μπορούν να αγοράσουν. ? Γιατί δεν αναγνωρίζουμε πάντα τη στιγμή που η αγάπη αρχίζει, αλλά εμείς πάντα ξέρουμε πότε τελειώνει; ~ Steve Martin ως Harris Κ. Telemacher στο LA Story (1991)? Funniest Αποσπάσματα είπε ποτέ από τον Jerry Seinfeld? Άνδρες θέλουν το ίδιο πράγμα από τα εσώρουχά τους ότι θέλουν από τις γυναίκες: λίγη υποστήριξη, και λίγη ελευθερία. ? Γιατί οι άνθρωποι δίνουν ο ένας τον άλλον λουλούδια; Για να γιορτάσουμε τις διάφορες σημαντικές ευκαιρίες, από όπου και αν σκοτώνει τα ζωντανά πλάσματα; Γιατί να την περιορίσει στα φυτά; Γλυκιά μου, ας απαρτίζουν. Έχετε αυτό εκλιπόντος σκίουρος. ? Υπάρχει πολύ μικρή συμβουλή σε ανδρικά περιοδικά, επειδή οι άντρες δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλά που δεν ξέρουν. Οι γυναίκες κάνουν. Οι γυναίκες θέλουν να μάθουν. Οι άνδρες σκέφτονται, ξέρω τι κάνω, απλά μου δείξει κάποιος γυμνός. ? Τα σκυλιά είναι οι ηγέτες του πλανήτη. Αν δείτε δύο μορφές ζωής, ένας από αυτούς είναι κάνοντας μια πρύμνη, ο άλλος είναι να μεταφέρουν γι 'αυτόν, ο οποίος θα αναλάβει αυτή την ευθύνη. ? Funniest Quotes είπε ποτέ από τον Chris Rock? Κάθε πόλη έχει τα ίδια δύο εμπορικά κέντρα: το ένα λευκό άνθρωποι πηγαίνουν και το ένα λευκό άνθρωποι που χρησιμοποιούνται για να πάει. ? Αν μια γυναίκα σου λέει αυτή είναι είκοσι και φαίνεται δεκαέξι, αυτή είναι δώδεκα. Αν όμως σας λέει αυτή είναι είκοσι έξι και αναμένει είκοσι έξι, αυτή είναι βλασφημία κοντά σε σαράντα. ? Ζω σε μια γειτονιά τόσο κακό που μπορείς να πάρει τον πυροβολισμό παίρνοντας πυροβολισμό. ? Δεν θα είναι σε θέση να πάρετε τα μάτια σας ανοικτά για τα επόμενα τέσσερα παρουσιαστές: Salma Hayek και Πενέλοπε Κρουζ. ~ Chris Rock, ενώ φιλοξενεί την απονομή των Όσκαρ? Funniest Movie Quotes Ever
Ace Ventura: Pet Detective? Λόης: Πώς θα θέλατε να μου κάνουν τη ζωή σας μια κόλαση διαβίωσης;? Ace Ventura: Λοιπόν, δεν είμαι πραγματικά έτοιμος για μια σχέση, Λόης, αλλά σας ευχαριστώ για την ερώτηση. Γεια σου, ίσως θα σας δώσω μια κλήση κάποτε. Ο αριθμός σας είναι ακόμα 911; Εντάξει τότε.
Αεροπλάνο? Δεν υπάρχει λόγος να γίνει ανησυχεί, και ελπίζουμε ότι θα απολαύσετε το υπόλοιπο της πτήσης σας. Με την ευκαιρία, υπάρχει κάποιος επί του σκάφους, που ξέρει πώς να πετάξει ένα αεροπλάνο;
Animal Crackers? Spaulding: (σε δύο κυρίες): Ας παντρευτούμε! ? Κα Rittenhouse: Οι τρεις μας; Γιατί, αυτό είναι διγαμία! ? Spaulding: Ναι! Και είναι μεγάλη από μένα, πολύ!
Δυνάμεις του Ώστιν: Διεθνές άτομο του μυστηρίου? Όσο οι άνθρωποι εξακολουθούν να έχουν προγαμιαίες σεξουαλικές σχέσεις με πολλούς ανώνυμους συνεργάτες, ενώ την ίδια στιγμή να πειραματίζεται με το μυαλό-επέκταση των ναρκωτικών κατά συνέπεια ελεύθερο περιβάλλον, θα είμαι υγιής, όπως μισό κιλό!
Ace Ventura: Pet Detective? Αν δεν κάνω πίσω σε πέντε λεπτά ... περιμένουν περισσότερο!
Addams Family Values? Θα συναντήσετε κάποιον. Κάποιος πολύ ιδιαίτερη. Κάποιος που δεν θα μήνυση.
Αεροπλάνο ΙΙ: Το Sequel? Oveur: Dunn ... κύριοι συνάδελφοι, ας πάμε στη δουλειά μας.? Curtz: Unger, δεν σας εξυπηρετήσει κάτω από Oveur στην Πολεμική Αεροπορία;? Unger: Δεν άμεσα. Τεχνικώς Dunn ήταν κάτω Oveur και ήμουν κάτω από Dunn.? Dunn: Ναι.? Curtz: Έτσι, Dunn, ήσασταν κάτω Oveur και άνω Dunn;? Dunn: Ναι.? Oveur: Ναι, αυτό είναι σωστό. Dunn ήταν πάνω Unger και ήμουν πάνω Dunn.? Unger: Βλέπετε λοιπόν τόσο Dunn και εγώ ήμασταν υπό Oveur, παρόλο που ήμουν κάτω Dunn.? Oveur: Dunn είχε τελειώσει Unger και ήμουν πάνω Dunn.
Antz? Νομίζω ότι όλα πρέπει να επιστρέψετε το γεγονός ότι είχα μια πολύ ανήσυχοι παιδική ηλικία. Ξέρετε, η μητέρα μου δεν είχε ποτέ χρόνο για μένα. Ξέρεις, όταν είσαι το μεσαίο παιδί σε μια οικογένεια των πέντε εκατομμυρίων ευρώ, δεν έχετε καμία προσοχή.
Οι περιπέτειες του βουκόλος Banzai Σε όλη την 8η Διάσταση? Όπου κι αν πάτε, υπάρχουν.
Η ζωή ενός ζωύφιου? Πρώτος κανόνας της ηγεσίας: τα πάντα είναι δικό σου λάθος.
Casablanca? Σημαντικές Strasser: Ποια είναι η υπηκοότητά σας;? Rick Blaine: Είμαι ένας μεθύστακας.? Captain Louis Renault: Αυτό κάνει Rick πολίτης του κόσμου.
Clueless? Μπαμπά α litigator. Αυτοί είναι οι πιο τρομακτικές είδη των δικηγόρων. Ακόμη και Lucy, υπηρέτρια μας, έχει τρομοκρατηθεί από αυτόν. Είναι τόσο καλός πληρώνεται πεντακόσια δολάρια την ώρα μόνο για να αγωνιστεί με τους ανθρώπους, αλλά παλεύει μαζί μου για να προκαλέσει δωρεάν «Είμαι η κόρη του.
Coneheads? Γείτονας: Όλοι οι άνθρωποι είναι γουρούνια!? Prymaat: Αχ, χοίροι: ένα παμφάγο, κατοικίδια και τα δίχηλα σπονδυλωτά οπλών ότι αφοδεύσει στην ίδια θέση που καταναλώνει.? Γείτονας: Ακριβώς!
Deconstructing Harry? Οι πιο όμορφες λέξεις στην αγγλική γλώσσα δεν είναι "Σ 'αγαπώ,« αλλά »είναι καλοήθεις.
Ο ηλίθιος και ο πιό άλαλος? Jesse: Έχετε δει το αυτοκίνητό μου;? Christie: Ναι.? Jesse: Έχετε;? Christie: Λοιπόν, είδα το πίσω κάθισμα.? Jesse: Όχι, δεν μιλώ για το όλο θέμα.
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για αστεία εισαγωγικά και τα λεγόμενα των άρθρων:? Αστείες Αποσπάσματα από ταινίες? Funniest Movie Quotes? Σύντομη Funny Quotes? Χαριτωμένο αστείο Quotes? Λοιπόν, μπορώ να συνεχίσω και με τα πιο αστεία αποσπάσματα και τα ρητά. Υπάρχει ένα τεράστιο θησαυρό πιο αστεία αποσπάσματα από ποτέ και αυτό το κουτί του θησαυρού θα εξακολουθήσει να είναι γεμάτη με πιο χιουμοριστικό, αστείο πνευματώδης εισαγωγικά πάντα. Πριν τελειώσω πολύ μακρύ άρθρο μου σχετικά με αστεία εισαγωγικά πάντα, εγώ θα ήθελα να μοιραστώ μερικές ακόμα πιο αστεία εισαγωγικά ποτέ:? Αν χαστούκισαν παιδί στο πρόσωπο με ένα μπουκάλι Δεν Περισσότερα δάκρυα Johnson, θα το δημιουργήσετε όμορφα ειρωνεία; ? Αυτό το κορίτσι μου χτύπησε επάνω μια φορά, λέει έρθει, κανείς δεν είναι στο σπίτι, πήγα πάνω, κανείς δεν ήταν στο σπίτι! ? Αυτός που γελάει τελευταίος μάλλον δεν παίρνει το αστείο. ? Ένας επιτυχημένος άνδρας είναι αυτός που κάνει περισσότερα χρήματα από τη γυναίκα του μπορεί να περάσει ... και μια επιτυχημένη γυναίκα είναι ένας που μπορεί να βρει ένα τέτοιο άτομο. ? Αυτή είναι αρκετά μια χούφτα πιο αστεία εισαγωγικά είπε ποτέ. Είμαι βέβαιος ότι πρέπει να έχουν φέρει ένα φωτεινό χαμόγελο στο πρόσωπό σας. Τελειώνω το άρθρο μου με αυτό το τελευταίο πιο αστείες παραθέτω πάντα, υπάρχουν τρία είδη ανθρώπων σε αυτόν τον κόσμο .. αυτούς που θέλουν τα πράγματα να συμβούν, εκείνες που κάνουν τα πράγματα να συμβούν, και εκείνοι που απλά αναρωτιέμαι τι στο διάολο συνέβη! Ciao!